Nakon što poznanicima i prijateljima ukratko objasnimo što radimo, najčešći komentar kojeg dobijemo je “mogu li i ja kod vas raditi?”. Izvana, community management izgleda kao zanimanje iz snova; sjediš za računalom i cijeli dan provodiš na Facebooku, Twitteru i ostalim društvenim mrežama. U članku “Zbog čega community management košta koliko košta?” smo probali prikazati trud koji je potrebno uložiti u kvalitetnu kampanju na društvenim mrežama kako bi se postigli traženi rezultati, a danas ćemo to prikazati u malo opuštenijem tonu.
Vođenje profila na društvenim mrežama se ne svodi samo na pisanje statusa. U toku radnog dana community manager mora obavljati jako puno poslova koji nisu toliko vidljivi, a bez kojih ono što je vidljivo (objave i komunikacija) ne bi bilo moguće.
- Email komunikacija. Dnevno dobivamo i šaljemo jako puno emailova, što s od klijenata, što od fanova klijenata, što od ostalih članova tima. Procesiranje (čitanje, odgovaranje, kategoriziranje…) tih emailova zahtjeva dosta vremena i energije.
- Mobilna komunikacija. Nikad se ne odvajamo od naših pametnih telefona. U slučaju hitnosti problem se ne riješava emailom, nego pozivom i razgovorom s klijentom.
- Objavljujemo sadržaj. U zavisnosti od klijenta, dnevno nekoliko puta za svakog klijenta objavljujemo sadržaj prema tjednom/mjesečnom planu objava i u skladu s komunikacijskom strategijom, pazeći na optimalna vremena i stil objave.
- Odgovaramo na upite fanova. Fanovi na raznim Facebook stranicama i Twitter profilima nam dnevno postave desetke pitanja, i na svako to pitanje odgovaramo u što kraćem roku. Ako odgovor ne znamo, pitamo klijenta mailom ili u slučaju hitnosti, telefonskim pozivom.
- Razvijamo nove ideje i planove. Konstantno razmišljamo o novim idejama i strategijama za naše klijente, kako bi im dali dodatnu vrijednost.
- Statistike i analize. Stalno pratimo statistike kampanja i na osnovu njih radimo analize i planove za budućnost.
- Edukacija. Jako puno vremena i energije ulažemo u edukaciju. Edukaciju shvaćamo kao jedan od osnovnih elemenata razvoja tvrtke u budućnosti i tomu pristupamo jako ozbiljno. Pratimo najvažnije i najkorisnije blogove te čitamo jako puno knjiga iz područja marketinga i novih medija.
- Pijemo jako puno kava. I za kraj, kao opuštanje od svega, ovisnici smo o kavi i pijemo je u velikim količinama kako bi izdržali radni dan. I dok spavamo razmišljamo o poslu, pa nam kava jako pomaže preko dana :-).
Slike preuzete s Soyouwanna i WhatToWorkAs
echo adrotate_group(7);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
[…] CM se fokusira na dijeljenje informacija, komunikaciju s korisnicima, kontrolu sadržaja na stranicama i praćenje povratnih informacija. Dio posla CM-a bi se mogao opisati i kao customer support, jer stoji na raspolaganju korisnicima za sva pitanja i daje im odgovor ili savjet u najkraćem mogućem roku. U slučaju CM-a radi se o B2C komunikaciji – u ime klijenta s korisnicima. On održava i zadržava postojeću zajednicu i provodi strategiju nastupa na društvenim mrežama kako bi privukao nove korisnike. […]
[…] jednostavnim jezikom kako bi bio razumljiv i dostupan svima. Bez obzira o čemu sadržaj priča, komuniciranje s povjerenjem udvostručuje, utrostučuje ili čak učetverostučuje šansu da će poruka biti […]