[INFOGRAFIKA] Što sve radi community manager?

Naslovnica / [INFOGRAFIKA] Što sve radi community manager?

2 komentara na “[INFOGRAFIKA] Što sve radi community manager?”

  1. […] CM se fokusira na dijeljenje informacija, komunikaciju s korisnicima, kontrolu sadržaja na stranicama i praćenje povratnih informacija. Dio posla CM-a bi se mogao opisati i kao customer support, jer stoji na raspolaganju korisnicima za sva pitanja i daje im odgovor ili savjet u najkraćem mogućem roku. U slučaju CM-a radi se o B2C komunikaciji – u ime klijenta s korisnicima. On održava i zadržava postojeću zajednicu i provodi strategiju nastupa na društvenim mrežama kako bi privukao nove korisnike. […]

  2. […] jednostavnim jezikom kako bi bio razumljiv i dostupan svima. Bez obzira o čemu sadržaj priča, komuniciranje s povjerenjem udvostručuje, utrostučuje ili čak učetverostučuje šansu da će poruka biti […]

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)