Posao community managera je zabavan i kreativan, ali nije jednostavan. Bez obzira jeste li u ovom poslu početnici ili stručnjaci s velikim iskustvom iza sebe, prilikom stvaranja novog sadržaja kojim namjeravate privući nove korisnike, zadržati stare te podizati svijesti o brendu, uvijek i iznova je potrebno razmisliti o nijansama i sitnicama koje će ga učiniti još boljim i privlačnijim.
Već smo pisali o pravilima community managementa, a ovdje vam donosimo nekoliko savjeta kako postići bolji i zanimljiviji sadržaj za vaše korisnike.
Ispričajte priču
Možda morate pisati o nekom dosadnom industrijskom pojmu, ali to ne znači da se u sadržaj o istom ne može utkati malo pripovijedanja. Pričanje priča je odličan način za postizanje interakcije i viralnosti. Naprimjer objava jednog sasvim jednostavnog recepta koja promovira informativni web portal o akcijskim cijenama u trgovačkim lancima bila je pun pogodak! Naime, odlučili smo kreirati sadržaje koji bi mogli biti zanimljivi targetiranoj populaciji, žene od 25 godina na više, jer iščitavanje o samim karakteristikama web portala bi bilo dosadno i zamorno.
Ispričajte vic ili okrenite na šalu
Ne morate biti najhumorisičnija osoba na svijetu kako bi nekoga, tu i tamo, nasmijali. Ponekad je dovoljna kombinacija od par riječi kako bi na lica izmamili osmjehe. Kako promovirati dasku za peglanje kad većini žena to i nije baš najmiliji posao? Lako, ako se okrene na šalu.
Budite kreativni sa slikama
Slika govori više od tisuću riječi, a kamoli ne više od 140 simbola na Twitteru. Uložite trud prilikom potrage za pravom slikom ili još bolje – napravite ju sami! To može biti slika koja govori dovoljno sama za sebe. Na sliku možete „zalijepiti“ neki citat ili u „oblačić“ dodati kratki vic. Bitno je pustiti mašti na volju i ne bojati se kreativnosti!
Stvarajte povjerenje
Čarobni sastojak svakog oblika marketinga je stvaranje povjerenja, a osoba od povjerenja kaže: „Znam o čemu pričam i znam da je to važno i točno“, ali community manager koji stvara povjerenje na ovakvoj razini nije bahat. On je skroman i priča jednostavnim jezikom kako bi bio razumljiv i dostupan svima. Bez obzira o čemu sadržaj priča, komuniciranje s povjerenjem udvostručuje, utrostučuje ili čak učetverostučuje šansu da će poruka biti dobro primljena.
Komunicirajte strastveno
Radite i govorite strastveno, ono u što stvarno i istinski vjerujete. Kažite ono što stvarno želite reći, a ne ono što mislite da bi trebalo reći. Skinite hladnu, korporativnu masku i pokažite toplu, ljudsku stranu. Vaši postojeći i potencijalni korisnici će to prepozati i znati cijeniti.
Očito je da svi sadržaji trebaju biti stvoreni iz velikih, gorućih ideja koje naprosto ne mogu dočekati da iziđu u svijet. Ukoliko ste pak nesigurni u svoju komunikaciju na društvenim mrežama – kontaktirajte nas.
Kakva su vaša iskustva s kreiranjem zanimljivog sadržaja na društvenim mrežama?
echo adrotate_group(7);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
Odgovori