Do sada smo vas naučili što su Facebook aplikacije, kakva su pravila po pitanju organiziranja nagradnih igara/natječaja, a sada je vrijeme za upoznavanje sa cijelim procesom izrade Facebook aplikacija. Prije nego što krenemo sa procesom izrade Facebook aplikacija, u nastavku ćemo prikazati benefite koje možemo ostvariti uz pomoć Facebook aplikacija na vašoj Facebook stranici.
Zašto Facebook aplikacije? Koji su benefiti?
Osim što poštivate Facebook pravila, benefiti koje možete ostvariti od Facebook aplikacija su višestruki:
- Unutar Facebook aplikacije možete graditi svijest o vašem brendu tako što ćete se povezati s korisnicima na jedan drugačiji, inovativniji pristup.
- Prilikom povezivanja unutar aplikacije od korisnika možete zatražiti e-mail adresu i ostale podatke koji će vam pomoći u kasnijim email kampanjama.
- Od tog istog korisnika možete zatražiti da likea vašu Facebook stranicu kako bi pristupio pojedinim mogućnostima unutar aplikacije, uz pretpostavku da to nije jedini preduvjet.
- Svaki korisnik kojega ste uspjeli angažirati unutar aplikacije će dovesti nove korisnike u aplikaciju i doprinijeti rastu vaše Facebook zajednice.
- Korisnici unutar aplikacije će generirati povećanje prometa na vašoj web stranici.
- Na kraju krajeva, ti isti korisnici kasnije mogu postati vaši kupci i pridonijeti porastu prodaje.
Aplikacije unutar kojih se traži veći angažman će omogućiti višekratne posjete od strane korisnika koji će svojim aktivnostima proširiti glas i znatno doprinijeti viralnom efektu. Uz pomoć Facebook aplikacija možete povezivati offline i online svijet! U ciklusu Facebook aplikacije, od ideje do realizacije ćemo pisati o:
- Svim stavkama koje su potrebne za izradu Facebook aplikacija
- O dizajnu Facebook aplikacija, UX i copywritingu
- Procesu razvoja i testiranja Facebook aplikacija
- Nadzoru, analizama i izvješćima
Kroz ovaj ciklus članaka ćemo prikazati cjelokupni proces izrade Facebook aplikacija i proći zanimljive teme koje spajaju društvene mreže, dizajn, korisničko iskustvo, brend, promociju, tehničku izvedbu, analize i izvješća. U realizaciji ovog ciklusa će pomoći specifična znanja kolega iz Akcije, ali i iskustvo cijelog tima koji je do sada odradio veliki broj projekata. U sljedećem članku ćemo opisati što je sve potrebno za izradu Facebook aplikacija.
Prijavite se na naš RSS feed i ne propustite niti jedan članak!
echo adrotate_group(7);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
“Svaki korisnik kojega ste uspjeli angažirati unutar aplikacije će dovesti nove korisnike u aplikaciju…”. Ovo je recimo super, ali kad se oslanja na sadržaj aplikacije koji je razlog za širenje iste dalje, a ne kad mi se u aplikaciji nameće pozivanje prijatelja kako bi mi se dodijelili bodovi kojima sudjelujem u nagradnoj igri ili neko takvo uvjetovanje..
Danas ima stvarno svakakvih aplikacija sa raznoraznim mogućnostima. Neke su bolje postavljene a neke lošije. Ali pozivanje prijatelja za dodatne bodove ne bih nazvao kao nametanje, već mogućnost da se ostvare dodatni bodovi. Naravno, može se staviti ograničenje da se druge korisnike koji imaju manje prijatelja ne stavlja u neravnopravan položaj.
Zato su tu profesionalci da to postave kako treba. ☺
Pa to je to generalno.. Ipak drzim da i kod aplikacija sadrzaj znaci najvise novih i “kvalitetnijih” korisnika..
[…] uvodnog članka unutar ciklusa ”Facebook aplikacije, od ideje do realizacije” nastavljamo s postavljanjem ciljeva. Prije nego što krenete u izradu Facebook aplikacije […]
[…] uvodnog članka unutar ciklusa ”Facebook aplikacije od ideje do realizacije” nastavljamo sa definiranjem svih […]