Facebook aplikacije, od ideje do realizacije

Naslovnica / Facebook aplikacije, od ideje do realizacije

5 komentara na “Facebook aplikacije, od ideje do realizacije”

  1. Marina napisao:

    “Svaki korisnik kojega ste uspjeli angažirati unutar aplikacije će dovesti nove korisnike u aplikaciju…”. Ovo je recimo super, ali kad se oslanja na sadržaj aplikacije koji je razlog za širenje iste dalje, a ne kad mi se u aplikaciji nameće pozivanje prijatelja kako bi mi se dodijelili bodovi kojima sudjelujem u nagradnoj igri ili neko takvo uvjetovanje..

    • petarbogdan napisao:

      Danas ima stvarno svakakvih aplikacija sa raznoraznim mogućnostima. Neke su bolje postavljene a neke lošije. Ali pozivanje prijatelja za dodatne bodove ne bih nazvao kao nametanje, već mogućnost da se ostvare dodatni bodovi. Naravno, može se staviti ograničenje da se druge korisnike koji imaju manje prijatelja ne stavlja u neravnopravan položaj.

      Zato su tu profesionalci da to postave kako treba. ☺

  2. Marina napisao:

    Pa to je to generalno.. Ipak drzim da i kod aplikacija sadrzaj znaci najvise novih i “kvalitetnijih” korisnika..

  3. […] uvodnog članka unutar ciklusa ”Facebook aplikacije, od ideje do realizacije” nastavljamo s postavljanjem ciljeva. Prije nego što krenete u izradu Facebook aplikacije […]

  4. […] uvodnog članka unutar ciklusa ”Facebook aplikacije od ideje do realizacije” nastavljamo sa definiranjem svih […]

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)