Početkom rujna LinkedIn je uveo neke promjene kod poslovnih stranica, koje se prvenstveno odnose na preglednost stranice i vizualni izgled uz isticanje nekih funkcionalnosti koje prethodno nisu bile naglašene u tolikoj mjeri. Za članove LinkedIn zajednice ovo znači lakši pristup informacijama o vašem poslovanju, dok za je za vas prilika boljeg povezivanja sa ciljanom skupinom klijenata na mreži. Ukoliko do sada niste koristili LinkedIn za promociju vašeg poslovanja, razmislite ponovno.
Što je novo?
Ono što prvo upada u oči jest uvođenje cover slike. Iako je format slike manji od onoga na Facebooku donekle je sličan te uz manje modifikacije možete isti cover primijeniti na obje mreže. Također je uvedena mogućnost dodavanja nekoliko različitih cover fotografija i to na naslovnici, stranici karijera i stranici sa proizvodima.
Objavljivanje novosti o vašem poslovanju je također promijenjeno, postalo je mnogo preglednije i fluidnije te samim time pristupačnije ciljanoj skupini korisnika. Prilikom objavljivanja linkova možete promijeniti gotovo sve što će se objaviti (naziv linka, fotografiju i tekst linka), kao i preciznije odabrati kome je objava upućena – određenoj industriji, funkciji, … Naravno, ukoliko vašu mrežu formiraju većinom osobe istih ili vrlo sličnih karakteristika ova mogućnost vam neće mnogo koristiti. Navedena opcija nije ništa novo, ali prilikom redizajna dano joj je na važnosti.
Kako biste mogli vidjeti kakav je efekt imala određena objava dan nakon objavljivanja LinkedIn će vam omogućiti uvid u statistiku tako da možete vidjeti broj impresija, klikova i dijeljenja te postotak osoba koje je objava angažirala.
“O nama”, koji je nekada bio na vrhu zamijenjen je cover slikom i premješten na dno stranice pa će korisnik kojega zanima nešto o vašem poslovanje prvo vidjeti cover sliku, objave vezane uz poslovanje i tek na kraju opis. Iskoristite ovu strukturu što bolje, pobrinite se da cover slika bude upečatljiva i da šalje jasnu poruku te pomno razmislite o objavama.
Stranica karijera je također dobila novi izgled te vam se otvara mogućnost da, osim okupljanja mreže postojećih zaposlenika, oglasite i otvorena radna mjesta. Važno je napomenuti da je za oglašavanje radnih mjesta potrebno platiti naknadu koja ovisi o geografskoj poziciji radnog mjesta. Kratko objašnjenje možete pročitati ovdje.
Potencijalne klijente koji pregledavaju vaš LinkedIn profil možete zainteresirati još jednim vrlo zgodnim detaljem: korištenjem stranice proizvodi i usluge. Ovo je mjesto gdje možete ukratko klijentima predstaviti proizvode i/ili usluge koje nudite te ih tim putem privući. Također za svaki proizvod ili uslugu koje navedete možete dobiti preporuku od klijenata ili suradnika što će automatski zapeti za oko nekome tko pregledava profil s idejom suradnje. Broj usluga koji ćete navesti za sada nije ograničen, tabovi se mogu vrlo lijepo urediti uz mnogo popratnog sadržaja kao što je npr. YouTube video. Ukoliko imate mogućnosti odnosno video materijale kojima se možete predstaviti klijentima nemojte propustiti priliku da ih iskoristite.
Redovito objavljujte novosti i nastojte što bolje približiti klijentima kako samo poslovanje, tako i način rada i kvalitetu usluge koju nudite. Kao što smo već više puta spomenuli svaka društvena mreža je specifična pa tako i LinkedIn. Nemojte samo kopirati sadržaj koji ste objavili na Facebooku ili Twitteru te uzmite u obzir da je ova mreža namijenjena profesionalnijoj komunikaciji.
Koristite li LinkedIn aktivno za promociju vaše tvrtke ili ste fokusirani isključivo za osobne objave i komunikaciju? Koja se vaša iskustva? Napišite nam u komentarima.
echo adrotate_group(11);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
Odgovori