Instagram oglašavanje je postalo dostupno svim oglašivačima u Republici Hrvatskoj i regiji. Donosimo vam vodič kako kreirati Instagram oglase koristeći Facebook Power Editor.
U trenutku pisanja ovog vodiča kreiranje Instagram oglasa je moguće isključivo koristeći Facebook Power Editor (kao i Lead Ads), ali očekujemo da će se to uskoro promijeniti i da će biti omogućeno i unutar “standardnog sučelja”. Ovaj vodič pretpostavlja osnovno znanje korištenja Power Editora, pa nećemo ulaziti u dubinu i pokazivati svaku opciju koja je standardna i za ostale tipove oglasa (recimo, targetiranje).
Prvi korak je povezati Instagram račun i oglašivački račun. Mi kao agencija koristimo Facebook Business Manager i imamo drukčije mogućnosti i izgled sučelja, pa ne znamo kako konkretno ovaj korak izgleda ostalima, ali u svakom slučaju je potrebno povezati Instagram račun na kojem želite oglašavati s vašim oglašivačkim računom (Ad Account).
Nakon što smo povezali Instagram i oglašivački račun, kreiramo novu kampanju i Power Editor nas odmah obavještava da sada imamo mogućnost koristiti i Instagram oglase, uz korištenje Clicks to Website, Mobile App Installs i Video Views kao ciljeva kampanje.
Kod kreiranja Ad Seta, kao Placement sada možete odabrati i Instagram. Moguće je istovremeno raditi oglase i za Facebook i za Instagram, međutim preporučujemo da se kampanje i oglasi odvoje i prilagode svakom mediju, pogotovo zbog različite veličine slika.
Nakon što smo kreirali Ad Set, potrebno je kreirati sami oglas. Ovdje je bitno da imamo spojen Instagram račun kako bi ga mogli odabrati za oglašavanje. S obzirom da smo na početku odabrali Clicks to Website kao Objective, morat ćemo upisati URL na kojeg dovodimo korisnika. Što se tiče slike, preporučena veličina je 1080*1080px, uz pravilo da više od 20% slike ne bude pokriveno tekstom. Integriran je i Crop tool pa ćete moći izrezati neke dijelove i prilagoditi sliku da odnos visine i širine bude 1:1.
Ovime je postupak kreiranja oglasa završio. Spremite promjene (Upload changes) i oglas će se uskoro početi pojavljivati ciljanoj publici.
Nekoliko je stvari koje bi htjeli naglasiti:
- Moguće je raditi Instagram oglašavanje i ako nemate otvoren Instagram račun. Upute za to se nalaze ovdje.
- Još nema puno oglašivača na Instragramu i sada je možda najbolje vrijeme za oglašavanje dok cijena ne skoči. Ipak, kod odabira CPM načina zakupa primjetili smo dosta velik predloženi CPM u odnosu na Facebook oglase. Ono što možemo pretpostavljati da će Instagram oglašavanje po tom parametru biti značajno skuplje od Facebook oglašavanja.
- Tek smo krenuli s Instagram oglašavanjem za naše klijente i još ne možemo pričati o generalnim cijenama za recimo klik, kao što smo pisali za Facebook oglašavanje.
Jeste li već krenuli s Instagram oglašavanjem?
echo adrotate_group(7);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
[…] 3. Vodič kroz Instagram oglašavanje. […]