Jedna od najpopularnijih društvenih mreža, osobito među mladima, sve više pozornosti dobiva i od strane poslovnih korisnika i poznatih tvrtki koje su prepoznale korisnost i mogućnosti Instagrama. Mnogi će se složiti da danas i za Instagram vrijedi – ono što nije na Instagramu, nije se ni dogodilo!
Zašto Instagram?
Sama činjenica da ga je Facebook otkupio za vrtoglavih milijardu dolara govori puno samo po sebi o ovoj brzorastućoj društvenoj mreži. Besplatna aplikacija za dijeljenje fotografija postala je pravo okupljalište tvrtki, brendova i poznatih osoba, a 2011. godine Instagram je osvojio nagradu za najpopularniju aplikaciju!
Jedna od prednosti Instagrama jest to što je isključivo mobilna platforma – za iPhone i Android uređaje, iako ima i svoju web verziju koja omogućuje samo komentiranje i lajkanje fotografija te izmjenu podataka u korisničkom profilu. Vrlo je jednostavna za korištenje putem pametnih telefona te omogućuje brzu interakciju i dijeljenje fotografija u trenutku kada su napravljene.
Instagram nudi i mogućnost povezivanja s drugim društvenim mrežama – fotografije se mogu dijeliti na Twitter, Facebook, Foursquare, Tumblr, Flickr…
Neke od glavnih prednosti Instagrama su:
– Kronološki prikaz
– Veliki doseg
– Naglasak na vizualnom
– Mogućnost kreiranja oku ugodnih sadržaja uz Instagram alate – brzo i jednostavno
Budućnost – Instagram oglašavanje
Instagram ima i sponsored posts koji dozvoljava brendovima da se oglašavaju na mreži. Prije nešto više od godinu dana, oglasi su se inicijalno pojavili u Americi. Foto oglas izgleda kao Instagram post samo dodatno u gornjem desnom kutu stoji oznaka sponsored. Ako korisnik želi saznati više, ima mogućnost klikanja na oznaku, a ako ne, može kliknuti na tri točkice, sakriti oglas i poslati povratnu informaciju o tome što mu se nije svidjelo. Također postoji mogućnost video oglašavanja, 15 sekundni video zapisi kojima je moguće promovirati brend.
Što se tiče targetiranja, targetiranje je moguće prema dobi, spolu i lokaciji. Čelni ljudi iz Instagrama naglašavaju važnost da oglasi budu prirodni, oku ugodni i kreativni. Neki od prvih brendova koji su odlučili iskoristiti ove mogućnosti su etablirane tvrtke poput: Burberry, Lexus, Levi’s, Macy’s, PayPal i Michael Kors.
Hrvatski primjer – Adidas Hrvatska
Modnim brendovima je zasigurno mjesto na platformi poput Instagrama. Moda i modni dodaci su sami po sebi vizualno ugodni stoga je Instagram idealno mjesto za oglašavanje. Ono što je veoma važno kod promoviranja proizvoda putem Instagrama jest – pričanja cijele priče o brendu, ne samo prikazivanje proizvoda!
Prema statistikama, krajem prošle godine Instagram je imao 300 milijuna aktivnih korisnika, a ta brojka se svakodnevno povećava, po broju mjesečnih korisnika prešao je i Twitter! Alatima kao što su follow, mention, hashtag i Foursquare geolokacija, uz sustavan rad i održavanje, vrlo lako se dolazi do novih fanova i kupaca. Fotografijama se može lako animirati kupce, a lijepi komentari su najbolja promocija jer korisnici više vjeruju drugim ljudima nego samim promotivnim porukama!
Ako još nemate Instagram za svoj brend, krajnje je vrijeme da date priliku ovoj platformi! Javite se da vam pokažemo kako.
Izvor slika:
http://www.socialmedianews.com.au/instagram-reveals-how-their-ads-sponsored-posts-will-look/
echo adrotate_group(7);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
[…] Ceo tekst pročitajte na sajtu Akcija. […]
[…] Više pročitajte ovdje. […]
[…] riječi.“ vrijedi i danas, posebno na Instagramu o kojem smo već pisali da je jednostavno “place to be“. Ako ste i vi jedni od mnogih koji su odabrali ovu društvenu platformu za promociju svog […]