Reach je pao i ne ostvarujete rezultate kao nekada? Ne uspijevate podignuti aktivnost korisnika na vašoj Facebook stranici? U tome vam mogu pomoći Facebook aplikacije kao što su FenixApps. Aplikacije su predstavljene u 2012.godini, a do danas su ih uspješno koristili klijenti u Hrvatskoj i diljem svijeta.
Porast broja korisnika na Facebook stranici, povećanje aktivnosti korisnika, viralni efekt, promocija proizvoda te usluga i skupljanje korisničkih podataka za daljnje marketinške aktivnosti samo su neki od benefita korištenja aplikacija.
Rezultate postignute korištenjem aplikacija FenixApps u Hrvatskoj u 2013.godini možete pogledati u infografici koju je kreirao Akcijin content marketing team.
U ovoj infografici možemo vidjeti kako tvrtke u svojim marketinškim kampanjama najviše preferiraju našu inovativnu igricu SocialMemory. Do porasta potražnje za Memory igrom došlo je zbog novijeg i bogatijeg koncepta organiziranja natječaja. Do sada su bile prisutne uglavnom aplikacije kao što je Photo natječaj, kviz i forme za skupljanje podataka korisnika za vrijeme natječaja. Krajem 2013. uočili smo priliku za razvojem igara (socialgames) koje su namijenjene tvrtkama za Facebook marketing i tako smo lansirali još jednu igru, SoPuzzle.
Ono što igrama daje veću vrijednost u odnosu na do sada već klasične aplikacije je i Score API koji omogućava natjecanje između korisnika. Ova funkcionalnost povezuje više Facebook prijatelja koji se nalaze u istoj aplikaciji te na newsfeedu prikazuje tko je osvojio više bodova. Dakle, imamo jedan oblik natjecanja koji se povezuje s brendom na jedan posve drugačiji način nego što je do sada bilo uobičajeno. Radi se o impresijama koje se prikazuju i korisnicima koji trenutno nisu u aplikacijama s ciljem da ih privučemo na sudjelovanje.
Pored već navedenih benefita korištenja aplikacija, Facebook oglasi omogućavaju remarkteting, odnosno da svim korisnicima koji su bili u aplikaciji (po ID-u ili e-mail adresi) prikazujete ciljanje oglase. Do sada smo imali samo mogućnost Google remarketinga gdje bi se ubacio kod u aplikaciju, a korisnicima bi se prikazivali ciljani oglasi prilikom surfanja izvan Facebooka.
Kako sve to izgleda u praksi može se vidjeti na jednom našem case study-u gdje je naš klijent ”Prva liga Adidas web shop” unutar mjesec dana ostvario rast od 20,000 fanova s preko 11,000 skupljenih e-mail adresa. Više o samom caseu pročitajte na http://akcija.com.hr/case-study/adidas/.
Kakva su vaša iskustva s korištenjem Facebook aplikacija?
echo adrotate_group(5);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
Odgovori