Zašto nam Boost post nije toliko omiljen?

Naslovnica / Zašto nam Boost post nije toliko omiljen?

10 komentara na “Zašto nam Boost post nije toliko omiljen?”

  1. Matija napisao:

    Ovaj post mi je otvorio oči!
    U zadnje vrijeme samo boostam, rezultata nikakvih. Primjenit ću opisano, jako dobar post.

  2. Mićel Fadić napisao:

    Dobar je svaki način za privući nove posjetitelje pa tako i Facebook add’s ali ipak mislim da je G+ sa dobrim postovima bolji a i besplatan je. Ako se netko želi oglašavati uz minimalan trošak onda je to definitivno Google add’s,

    • Ana napisao:

      Mićel hvala na savjetu. Iz našeg iskustva stvari nisu tako jednostavne i jednoznačne, ali kao što kažete dobro se oglašavati. Način i rezultati naravno ovise i o onome što si možete priuštiti.

      • Mićel Fadić napisao:

        Naravno da sve košta ali prije postavljana oglasa trebate,kao prvo dobro proučiti ključne riječi koje mislite koristiti.
        Ako je oglas dobro planiran (ključne riječi i postaviti gdje će se oglas prikazivati ) moguće je doči do cijene od par lipa po kliku.
        Preporučam da krenete sa minimalnom ponudom za klik, ako vidite da se oglas ne prikazuje postepeno dižite ponudu dok se oglas ne počme prikazivati kako sta htijeli, naravno ako vam cijena za klik i dalje odgovara.

  3. […] (Pre)često čujem kako se govori da je Facebook oglašavanje jednostavno i da tu samo treba kliknuti na Boost post i eto ga. Nivo samokontrole koji je potreban da ostanem smiren i samo se nasmijem je ogroman, jer takva izjava samo pokazuje neznanje osoba koje se bave Facebook oglašavanjem. Hajde kada to kažu «klijenti», koji ipak ne moraju sve znati, ali kad sam shvatio da agencijski ljudi pričaju istu stvar… e to nije nikako dobro. Još smo prošle godine pisali zašto nam boost post nije omiljen. […]

  4. Gordan napisao:

    Gospodo, pozdrav svima. Imam svoju agenciju i bavim se internet oglasavanjem. Boost post je namjenjen amaterima, i slazem se stim. Ali cilj Fb je imati milijardu i pol oglašivaca. Njihov cilj nije da znanje i alati ostaju unutar agencija nego upravo suprotno. Cijela prica idu u smjeru “ponudi oglasavanje milijardu ljudi po 1 dolar i zaradi milijardu dolara”. Agencije će sve manje imati posla u oglašavanju jer to nije cilj Googla i Facebooka. Šta vi mislite o tome? Lp

    • Ana napisao:

      Pozdrav Gordane, zahvaljujemo na komentaru. Iz naše perspektive (prema iskustvu i trendovima koje pratimo) najkraći mogući odgovor bi bio da se ne slažemo s vašom tezom, a najkraće objašnjenje je da Facebook i Google idu na kvalitetu, a ne na kvantitetu. Obrazloženje navedenog zahtjeva najmanje jedan post na našem blogu, pa možda uskoro budete i čitali o tome. :)

      Lijep pozdrav!

      • GORDN napisao:

        Facebook i Google vam nude tehnologiju, a korisnici odlučuju o kvaliteti sadržaja. Zar milijardu i pol korisnika FB nije kvantitet?

  5. Ana napisao:

    Gordone, “kvaliteta, a ne kvantiteta” u odgovoru odnosi se na sadržaj (i oglase). Naravno da i jedni i drugi žele imati što više korisnika i da je to dobro i za oglašivače.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)