Nedavno je predstavljena mala, ali značajna novina u Facebook oglašavanju koja bi mogla značiti veliki napredak za brandove i poduzeća koja promoviraju svoju djelatnost na ovoj društvenoj mreži. Riječ je o mogućnosti kreiranja oglasa koji sadrži Call-to-Action button pomoću kojeg se dodatno privlači korisnike da kliknu na oglas.
U ovome blogpostu objasnit ćemo vam:
- Što su to Call-to-Action dodaci?
- Zašto su nam bitni?
- Kako kreirati Call-to-Action button?
- Savjete za korištenje CTA dodataka u Facebook oglašavanju.
Što su to Call-to-Action dodaci?
Vjerojatno ste nedavno počeli primjećivati objave raznih brandova u vašem News Feedu koje imaju mali okvir smješten ispod linka i unutar njega opis akcije. To je ono što nazivamo Call-to-Action button (skraćeno CTA) odnosno poziv na akciju.
Facebook Ads Manager nudi nekoliko tipova Call-to-Action dodataka:
- Shop Now
- Learn More
- Sign Up
- Book Now
- Download
Ovaj dodatak je besplatan i dostupan svim korisnicima tako da i vi možete ostvariti benefite pomoću njega!
Zašto nam je bitan CTA?
Call-to-Action buttons korisni su iz dva osnovna razloga:
- Odlični su za poboljšanje CTR-a odnosno broja klikova na oglas podijeljenog s brojem prikazivanja. Vjerojatnije je da će korisnici prije reagirati ako se to od njih izričito traži.
- Rješenje su za problem teksta na slikama koji predstavlja poziv na akciju. Facebookovo ponekad frustrirajuće pravilo od maksimalno 20% teksta na slici do sada je ograničavalo, međutim s odvojenim CTA tipkama dobili smo dodatan prostor za tekst unutar slike.
Testiranja su pokazala kako će korisnici prije reagirati kada se zatraži od njih da to učine, a CTA dodaci ih ohrabruju i pozivaju da učine upravo ono što piše na njima.
Kako kreirati Call-to-Action button?
Prikazat ćemo kako u par jednostavnih koraka dodati Call-to-Action tipke unutar Ads Managera.
1. Unutar Ads Managera u gornjem desnom kutu odaberite Create an Ad.
2. Zatim odaberite Clicks to Website te unesite URL Landing stranice na koju želite dovesti korisnika.
3. Potrebno je povezati oglas koji vodi na vašu web stranicu s Facebook stranicom.
4. Unesite naslov, tekst oglasa i opis linka te odaberite koji tip CTA dodatka želite koristiti kako bi promovirali vaš proizvod ili ponudu.
5. S desne strane imate pregled novog oglasa koji sadrži željeni CTA dodatak.
Bitno je napomenuti kako se CTA button prikazuje samo kod oglasa kreiranih za News Feed; neće biti vidljivi na oglasima u desnom stupcu.
Call-to-Action oglase možete kreirati i u Power Editoru gdje ćete na raspolaganju imati više znakova. U tome vam može pomoći naš vodič kroz Facebook Power Editor.
Savjeti za korištenje CTA dodataka u Facebook oglašavanju
- Koristite Shop Now za promociju novog proizvoda, proizvoda na rasprodaji ili kod akcijskog sniženja na webshopu.
- Koristite Learn More da predstavite svoj novi blogpost ili karakteristike određenog proizvoda.
- Sign Up je odličan kod prijave za newsletter, besplatno testiranje proizvoda i usluge ili registracije za webinar.
- Book Now možete koristiti kako bi korisnici dogovorili i rezervirali termin za pregled, ulaznicu za predstavu ili napravili rezervaciju u turizmu.
- Download koristite kako bi potakli korisnike na skidanje novog eBook-a ili pdf dokumenta.
- Budite kreativni!
Budući da imate na raspolaganju 5 različitih CTA dodataka, koristite odvojeno testiranje gdje god je to moguće provesti. Primjerice ako želite povećati posjetu na svoju web stranicu možete pokušati s prodajnim CTA (Shop Now ili Book Now) ili pokušati mekši pristup sa ‘Learn More’. Tako ćete testirati uspješnost pojedinih CTA tipki, ali i bolje spoznati navike i preferencije vaših kupaca. Ne zaboravite kreirati UTM tagove kako biste u Google Analyticsima preciznije pratili uspješnost CTA buttona. Više o ovom pročitajte u našem blogpostu UTM tagovi za Facebook oglase.
Vjerujemo da ste do sada već uvidjeli brojne prednosti novih CTA dodataka i da ćete ih uspješno iskoristiti i implementirati u vaše Facebook kampanje.
Imate li već iskustva s Call-to-Action oglasima?
Izvori:
2. Wayvs.com
6. Cbandsinternational.com
echo adrotate_group(6);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
Odgovori