Facebook ne miruje i svako toliko nas obraduje s novim funkcionalnostima u svom oglasnom sučelju. Jedna od najnovijih stvari je mogućnost korištenja Lead Ads.
Facebook Lead Ads vam omogućavaju prikupljanje kontakt podataka korisnika. Uz osnovne kontakt podatke, moguće je prikupiti jako puno drugih informacija, o čemu će biti riječ u ovom vodiču. Naravno, korisnici moraju dati svoje dopuštenje i ostaviti vam svoje podatke, pa je potrebno dati im neki incentive, poput popusta ili dodatnih informacija.
Za sada, Lead Ads možete kreirati isključivo unutar Facebook Power Editora, ali očekujemo da će uskoro ova mogućnost biti dostupna i preko “standardnog” sučelja.
Prvi korak je kreirati kampanju i kao svrhu odabrati Lead Generation. U ovom primjeru ćemo kreirati kampanju u kojoj će se korisnici prijaviti na naš newsletter (ukoliko niste prijavljeni, možete to učiniti ovdje). Napomena: nakon “igranja”, neke stvari su u konačnici promjenjene i konačna kampanja se djelomično razlikuje od kampanje i oglasa prikazanih na ovim slikama. Uz kampanju, kreirajte novi Ad Set i Advert.
U drugom koraku, postavite limit na kampanju, ukoliko želite:
U trećem koraku se definira plaćanje. S obzirom da se oglasi prikazuju isključivo na mobitelima, tu nemamo puno izbora, osim odabira samih mobilnih platformi. Što se cijena tiče, tu možemo birati između optimizacije za leadove ili klikove, te čak definirati maksimalnu cijenu koju smo spremni platiti za lead.
Nakon što smo definirali Ad Set, krećemo u definiranje samog oglasa. Otprilike slična stvar kao što imamo kod klasičnih oglasa. Ovo su dimenzije:
-
Recommended image size: 1200×628 pixels
-
Image ratio: 1.9:1
-
Text: 90 characters
-
Headline: 25 characters
-
Link description: 30 characters
Nakon što smo definirali sve postavke kampanje, Ad Seta i samog oglasa krećemo u kreiranje forme koju korisnici trebaju popuniti. Prvi korak je dati naziv formi.
Sljedeći korak je odabrati polja koja će se korisniku prikazati, odnosno koje informacije ćemo ga tražiti. Ovaj dio je škakljiv: što više informacija tražite od korisnika veća je vjerojatnost da će odustati od popunjavanja forme. Idealno bi bilo tražiti samo email adresu, ali naravno, ovaj korak ovisi o vama i vašim željama. Ono što je bitno naglasiti je činjenica da će se korisniku polja automatski popuniti sa informacijama koje je on dao Facebooku (na primjer, automatski će se popuniti ime i prezime, s tim da korisnik ima mogućnost to promijeniti). Uz predefinirana polja, moguće je dodati još 3 pitanja.
Sljedeći korak je dodati link na Privacy Policy, koji se mora nalaziti na vašoj web stranici. Ukoliko ga nemate, preporučavamo da ga kreirate.
Nakon popunjavanja forme, korisniku se prikazuje link na vašu web stranicu, pa je u zadnjem koraku potrebno definirati URL.
I to je to. Ovako izgleda oglas:
Gdje se nalazi popis korisnika?
Popis korisnika se nalazi unutar vaše Facebook stranice. Kliknete na Publishing Tools – Forms Library. Popis možete preuzeti i recimo prebaciti u vaš newsletter sustav.
Koliko će ovo biti korisno?
Ostaje za vidjeti. Mi smo upravo kreirali oglas pa ćemo kroz neko vrijeme vidjeti kolika nam je cijena i kako će korisnici reagirati. Očekujemo da će u početku ovo biti velika promjena za korisnike i da će možda biti straha, ali da će se s vremenom naviknuti i da neće biti problema s davanjem podataka ukoliko je ponuda zanimljiva. Dodatnu pomoć možete naći u Facebook Help.
Imate li namjeru koristiti Lead oglase?
echo adrotate_group(7);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
[…] vodiča kreiranje Instagram oglasa je moguće isključivo koristeći Facebook Power Editor (kao i Lead Ads), ali očekujemo da će se to uskoro promijeniti i da će biti omogućeno i unutar […]
Nevjerojatno, ali upravo sam danas pričala s kolegom o načinima prikupljanja emailova i dobijem ovaj post u inbox. What a coincidence! Ili možda i nije ;)
Lp
Uz napomenu:
“Please reset Power Editor if you’re not seeing the lead ads objective. To reset Power Editor, click the dropdown next to Help on the top-right corner of Power Editor and select Reset Power Editor…”