Kao kod svakog ulaganja i od ulaganja u Facebook oglašavanje očekuje se povrat. Zbog toga je potrebno što preciznije mjeriti rezultate koje ostvaruju Facebook oglasi i optimizirati ih za postizanje ciljeva. Jedan od alata koji to omogućuje je “Conversion tracking pixel”.
Kod promocije sadržaja web stranice važno je definirati cilj odnosno kakva se akcija očekuje od korisnika nakon što ih Facebook oglasi dovedu na nju. Korištenjem “Conversion tracking pixela” mjerimo koliko je osoba, koje su preko Facebook oglasa došle na stranicu, ostvarilo željenu akciju (konverziju), a pomoću dobivenih rezultata optimiziramo oglase za ostvarivanje što više konverzija. One mogu biti:
- kupovina (checkout),
- spremanja artikala u košaru,
- prijava na newsletter,
- registracija na web,
- preuzimanje e-booka,
- druge web konverzije i opcije za prikupljanje leadova.
Slijedi kratak vodič za kreiranje “Conversion tracking pixela” i oglasa.
Kreiranje pixela
U Facebook sučelju za kreiranje oglasa na lijevoj strani imamo „Conversion Tracking“ gdje se klikom na zeleni „Create Pixel“ otvaraju opcije za kreiranje pixela. Odabiremo kategoriju i naziv pazeći da bude jasno definiran kako bi kod kreiranja oglasa odabrali ispravan pixel. Naziv može biti na primjer „Preuzeli e-book o aplikacijama“. Kliknemo na „Create pixel“ i dobijemo kod kao na slici niže.
Instalacija koda
Dobiveni kod treba ugraditi u web stranicu. U ovom koraku važna je suradnja traffic managera (osobe koja upravlja oglasima) i web developera kako bi kod bio pravilno ugrađen na točno mjesto te kako bi uopće funkcionirao i slao Facebooku povratnu informaciju o realizaciji konverzije.
Ako u kod na predviđena mjesta dodamo i vrijednost konverzije (npr. znamo da je cijena proizvoda kojeg prodajemo 50$) u rezultatima oglasa dobivat ćemo i povratnu informaciju o ostvarenim prihodima. Vrijednost konverzije upisuje se na dva mjesta u kodu nakon riječi „value“.
Conversion tracking pixel dodaje se između <head> </head> u kodu stranice koja označava ostvarenu konverziju. Na primjer, u slučaju web shopa kojem je konverzija prodaja kod se ugrađuje u „thank you“ stranicu ili stranicu s potvrdom koja se korisniku otvori nakon ostvarene kupovine.
Ako je kod ispravno dodan u stranicu, nakon što registrira prvu konverziju pixel će biti verificiran. Stanje pixela, je li aktivan ili ne, provjerava se na istom mjestu gdje je i kreiran u “Ads Manageru”.
Kreiranje oglasa
Prilikom kreiranja oglasa potrebno je odabrati „Increase conversions on your web site“ kao cilj oglasa. Odabiremo kreirani pixel, a u nastavku postavljamo karakteristike ciljane skupine, način plaćanja i pozicioniranje oglasa.
Kreiranjem različitih oglasa s različitim pozicioniranjem i detaljima ciljane skupine, testira se koji oglasi donose konkretne rezultate, a na koje se na primjer samo klika bez ostvarivanja konverzije. Takve oglase želimo eliminirati jer klikovi na njih troše budžet za oglašavanje, a ne postižu željeni rezultat – konverzije.
U opciji plaćanja odaberemo „Bid for website conversions“ kako bi Facebook optimizirao oglase upravo za tu akciju i prikazivao ga osobama za koje postoji veća vjerojatnost da će ostvariti konverziju. U “Power Editoru” postoji opcija da se istim oglasom prati više pixela, ali ga se optimizira za konvertiranje jednog. Za korištenje ovakvih opcija morate biti sigurni što želite postići i testirati oglase kako ne bi ulagali budžet u neprofitabilne.
Praćenje rezultata
Sve podatke o rezultatima koje oglasi postižu pronalazimo u “Ads Manageru” unutar kampanja i izvještaja. Kreiranjem pixela i optimizacijom oglasa za ostvarivanje konverzija dobivamo povratnu informaciju o broju ostvarenih konverzija i cijeni konverzije na pojedinom oglasu, a ako smo definirali novčanu vrijednost konverzije i informaciju o ostvarenim prihodima.
Facebook prati konverzije koje se dogode 1, 7 ili 28 dana nakon što je korisnik kliknuo na oglas ili ga vidio. Zbog toga može doći do razlike u broju klikova u određenom periodu ili do razlika u podacima unutar Google Analyticsa.
Analizom dobivenih podataka optimiziramo oglase kako bi ostvarivali najbolje rezultate.
Za većinu prethodno navedenih koraka postoji i drugi način izvođenja, na primjer kroz “Power Editor”, pa prema tome svatko sebi može prilagoditi upravljanje oglasima. U kreiranje i optimizaciju oglasa potrebno je uložiti vrijeme, znanje i kreativnost. Pomoću našeg vodiča i uputa koje daje Facebook možete sami testirati “Conversion tracking pixel”, a za profesionalnu uslugu oglašavanja jednostavno se obratite nama.
Izvori slika:
4. GPS police
5. imgur
echo adrotate_group(7);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
[…] “Increase conversions on your website” ili “Website Conversions” oglas također korisnike vodi na željenu web stranicu ali u rezultatima oglasa možete pratiti broj ostvarenih konverzija (rezervacija, prijava na newsletter, kupnji, upita…). Za uspješno praćenje konverzija potrebno je kreirati Conversion Tracking Pixel, a više o ovom tipu oglašavanja možete pronaći u našem blog postu. […]