Uspješno ste završili s vašim Facebook natječajem! No, što sada? Što napraviti sa svim korisničkim podacima koje ste skupili u Excel tablicu?
U digitalnom marketingu, komunikacija s korisnicima kroz nekoliko kanala je iznimno bitna. Premda je priča započela s Facebook kanalom, to nipošto ne znači da tu mora i završiti! Trebali biste pratiti aktivnosti korisnika kroz sve kanale i raditi konverzije, no, to može biti itekakav proces.
Možete sakupiti različite informacije o korisnicima putem Facebook natječaja, ali za to će vam trebati njihovo dopuštenje (user permissions). Na primjer, sakupili smo 3508 korisnika tijekom Facebook natječaja i imamo informacije poput njihovog e-maila, imena i prezimena te Facebook ID-a. Podaci koje će aplikacija skupljati ovisi o vašim ciljevima.
Približite korisnike svog Facebook natječaja uz pomoć Power editora
Nakon što ste prikupili Facebook ID-eve korisnika (ili e-mailove i brojeve telefona), trebate krenuti na idući korak – stvoriti ciljanu publiku (audience) u Facebook Power Editoru. Ovo je odličan napredan oglašivački alat koji u sebi sadrži brojne opcije i mogućnosti. Možete birati između tri izvora podataka o korisnicima: Data file, Mail Chimp i Custom Audience iz vaše mobilne aplikacije.
U našem primjeru koristit ćemo .csv datoteku iz našeg Facebook nagradnog natječaja gdje smo imali 3508 korisnika, te nazvali publiku „Test Campaign“.
Nakon što imenujemo publiku, idući korak je definiranje opisa i vrste podataka. Izabrali smo User IDs iz naše .csv datoteke
Kada kreirate Facebook oglas preko Facebook Power Editora, možete birati custom audience, a u našem primjeru smo odabrali Test Campaign (testnu kampanju) koju smo prethodno kreirali.
Sada možete ciljati korisnike vašeg Facebook natječaja koristeći Facebook oglase. Vrsta oglasa kojim biste ih ciljali ovisi o ciljevima vaše kampanje.
Približite korisnike svog Facebook natječaja Google remarketingom
Google nam daje mogućnost da unesemo remarketing kodove u našu Facebook aplikaciju i skupljamo podatke posjetitelja aplikacije. Da, govorimo o posjetiteljima, a ne o korisnicima koji su nam dali dopuštenja u aplikaciji. Njih možete targetirati oglasima i putem drugih online oglašivačkih kanala i podsjetiti ih na vašu ponudu. Spojite Google remarketing s vašom Facebook aplikacijom za natječaj i ostvarite dodatnu vrijednost od njega. Saznajte više na http://www.google.com/ads/innovations/remarketing.html
Približite korisnike svog Facebook natječaja newsletterom
Uz pomoć aplikacija za Facebook natječaje, možete prikupiti e-mail adrese vaših korisnika i umetnuti ih u svoju newsletter listu. S email marketingom, možete pretvoriti svoje potencijalne kupce u stvarne.
Od Facebook natječaja do kupca!
Zapamtite, svaki korisnik je potencijalan kupac. Prikupljajte korisničke podatke putem Facebook natječaja i iskoristite to prateći svoje korisnike putem Facebook oglasa, procesa remarketinga ili uz pomoć jednostavnog newslettera. Svaki od ovih načina pomaže izgradnji dugoročnog odnosa s kupcima, vi samo trebate prepoznati pravi način da ga ostvarite!
Napravite istraživanje i ne dopustite konkurenciji da vam prigrabi kupce!
*Članak izvorno preuzet s FenixApps bloga. FenixApps je Akcijin proizvod za Facebook aplikacije.
echo adrotate_group(7);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
[…] Facebook stranici, povećanje aktivnosti korisnika, viralni efekt, promocija proizvoda te usluga i skupljanje korisničkih podataka za daljnje marketinške aktivnosti samo su neki od benefita korištenja […]