Postoje neke bitke koje se odvijaju u nedogled:
- bitke između ljudi zdravog vida i ljubitelja crocs-ica,
- bitke između škrtica u odjelu za financije i luđaka u odjelu marketinga,
- bitke između hipstera koji vole čaj i radoholičara ovisnih o kavi, pa tako i
- trajne bitke između zagovornika Google i Facebook oglašavanja.
Naravno, službena verzija je da je svaki od tih kanala oglašavanja bolji u različitim situacijama i potrebama oglašivačke kampanje i samog klijenta. Neslužbena verzija je da tim ADWORDS4LIFE tvrdi da je tim I-<3-FB oglašavanja hrpa besramnih spammera koji zasipaju informacijama korisnike koji su prisiljeni gledati u njihove oglase, a tim Facebook tvrdi da je Google samo ljubomoran što godišnji skup korisnika Google+ mreže stane u jedan separe kafića.
“Možda, ali barem možemo preciznije targetirati lokacije za oglašavanje.”
Do nedavno je u Hrvatskoj ovo bio ultimativni poražavajući argument za tim I-<3-FB, jer je Facebook oglašavanje pokrivalo čitavo područje Hrvatske, bez obzira što možda oglašavate lokalnu slastičarnicu u Kraju Gornjem pored Brdovca.
Dan kad su hrvatski Facebook oglašivači pustili suzu od sreće
Sve do svibnja 2015. kada je konačno, nakon nestrpljivog iščekivanja svanuo i taj dan.
Na mjestu lokacije, gdje je donedavno stajalo samo „Croatia“ sada imamo opciju „Add a country, state/province, city, ZIP code or adress“. Geotargetiranje ne samo da je uvedeno na razini grada, već je i poprilično detaljno.
Ako želimo targetirati naš kvart u selu Kraj Gornji (gdje nam je već spomenuta slastičarna), a Facebook baš ne hvata to područje – nema problema. Naša slastičarna i dalje ne mora ostati zanemarena zbog opcije obuhvaćanja radijusa.
A u slučaju da (zahvaljujući činjenici da uz fantastične Facebook kampanje radimo i jednako kvalitetan sladoled) dođe do proširenja posla na druge lokacije, primjerice na Zaprešić i Veliku Goricu (jer zašto ne) – Facebook je već spreman izaći nam u susret – opcijom dodavanja drugih gradova.
Bilješka autorice: U primjeru je ciljana skupina grupa ljudi od 18 do 65 godina iako je riječ o sladoledu. Riječ je o automatskoj opciji, ali je ona potpuno izmjenjiva. Budući da je poanta bila geotargetiranje, u svrhu ne-mijenjanja primjera zamislite da se radi o sladoledu koji neke starije generacije vraća u djetinjstvo. :)
Što se mijenja?
Geotargetiranje je prije Hrvatske već odavno bilo dostupno za većinu većih susjednih zemalja, tako da se na globalnom planu ne mijenja ništa. Na nacionalnom planu mijenja se štošta, a u trenutnom entuzijazmu ne možemo pronaći ni jednu manu geotargetiranja u Hrvatskoj. Očekujemo da će ova opcija zasigurno dodatno poboljšati preciznost oglašavanja na Facebooku i donositi još bolje rezultate.
Dok veselo gledamo svoje precizno podešene oglase, možemo se samo nadati da će Google shvatiti ovaj potez Facebook-a kao rukavicu bačenu u lice i podići vlastitu razinu usluge na području Hrvatske. Borba za što kvalitetniju i precizniju mogućnost oglašavanja između Facebooka i Googla svima koji se oglašavaju samo ide u korist.
Što je sljedeće? Što god da bilo, sve nadolazeće nadogradnje uzbuđeno očekujemo i jedva čekamo testirati.
Prodajete proizvode ili usluge na određenom uskom području, organizirate event…? Javite se da vas ispromoviramo. :)
Izvor slika: NEWJERSEYCASINOS
echo adrotate_group(6);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
Odgovori