Oglašavanje na Facebooku može biti itekako efikasno i efektivno, ali kao i kod svega što radite potrebno je konstantno pratiti, mjeriti i uspoređivati rezultate kako biste ostvarili još bolje rezultate. Pisali smo već o mjerenju rezultatu uz pomoć UTM kodova i mjerenja rezultata uz pomoć Google Analyticsa, a sada donosimo kako uz pomoć Facebook izvještaja dobiti bolji uvid u Facebook kampanje.
Osnovni izvještaj
Facebook nudi opciju izvještavanja rezultata kampanja s kojim je moguće dobiti bolji uvid u statistiku i rezultate kampanja. Izvještaj je zadan i vjerujemo da ga koristite, ali moguće je dobiti još mnogo više informacija nego što mislite. U nastavku ćemo ukratko objasniti kako koristiti naprednije izvještaje, one koje sami generirate ovisno o cilju kampanje i onome što želite pratiti.
Zadani izvještaj uključuje gomilu podataka i brojeva i nije toliko koristan za sve vrste kampanja ili ako želite malo dublje ući u rezultate oglasa. U zadanom izvještaju Facebook nudi 17 podataka koje mjeri, mogu biti korisni, ali njihova količina je ipak prevelika i može vas zbuniti ili vam skrenuti pažnju s bitnih podataka.
Metrike koje su zadane su:
- Datum početka kampanje
- Datum završetka kampanje
- Ime kampanje
- Doseg
- Frekvencija
- Impresija
- Klikovi
- Jedinstveni klikovi
- CTR (odnos klikova i impresija)
- Jedinstveni CTR (odnos jedinstvenih klikova i impresija)
- Trošak
- Trošak na 1000 impresija
- Trošak na doseg od 1000 korisnika
- Trošak po kliku (CPC)
- Akcije
- Broj korisnika koji su poduzeli akciju
- Broj likeova
Napredni izvještaj
Ono što biste trebali je za svaku od kampanja kreirati „personalizirani“ izvještaj koji uključuje vama najrelevantnije podatke, ili pak one koje biste trebali pokazati klijentu.
Kako napraviti izvještaj koji bi vam odgovarao? U sučelju za Reports, odaberete Edit Columns, gdje se onda pokaže izbornik metrika koje želite uključiti u svoj izvještaj. Facebook ukupno nudi čak 148 različitih podataka koje možete uvrstiti u izvještaj, ali naravno ne trebaju vam svi.
U nastavku će se prikazati samo nekoliko primjera izvještaja ovisno o cilju kampanje.
Ako vam kampanje služe za Page likes, ono što vas najviše zanima jest broj ostvarenih likeova i uloženog novca. Ako tome dodate frekvenciju, odnosno koliko puta se korisniku prikaže oglas i mjesto prikazivanja oglasa (placement) izvještaj je potpun i izgleda kao u prilogu.
Iz ovog izvještaja možete odlično iščitati koliki vam je trošak Likea prema mjestu prikazivanja oglasa (ovisno je li prikazan na mobilnom uređaju, na računalu ili na desnoj strani stranice), ali i koji ostvaruje najveći broj likeova i prema tome možete odlučiti gdje ćete uložiti veći dio budžeta.
U kategoriji Breakdowns možete naići na zaista zanimljive statistike kao što su: godine, spol, godine i spol, država, mjesto prikazivanja, cross-device (uspoređuje gdje je osoba izvršila akciju na oglas s obzirom je li oglas prethodno prikazan u na mobilnom uređaju ili na računalu) te destinaciju na koju korisnici klikaju nakon što su kliknuli na oglas. Ove metrike su jako zanimljive, na primjer kada se oglašavate za oba spola ili ovisno o državi. Možete dobiti odličnu povratnu informaciju koji spol više klika na vaš oglas i za koji spol je cijena po kliku jeftinija. Ponekad niste sigurni trebate li oglašavati muškarcima i ženama? Ovo je odličan način da saznate kako svaki spol reagira na vaš oglas.
Opcija je mnogo i ono što vam preostaje jest da odlučite što želite mjeriti, kreirate svoj osobni izvještaj i pratite rezultate.
Kako vi pratite rezultate Facebook kampanja?
Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
[…] o rezultatima koje oglasi postižu pronalazimo u “Ads Manageru” unutar kampanja ili izvještaja. Kreiranjem pixela i optimizacijom oglasa za ostvarivanje konverzija dobivamo povratnu informaciju […]