Nakon e-knjiga „Kako koristiti društvene mreže u turizmu“, „Kako koristiti društvene mreže u zdravstvu“, „Detaljni vodič kroz Facebook oglase“ i prvog ebooka na engleskom „How to create last minute social media Valentine’s“, predstavljamo vam naš peti besplatni ebook „Content marketing“.
Kroz 37 stranica objašnjavamo što je content marketing, u kojim se oblicima najčešće pojavljuje, koje su njegove prednosti i benefiti, dajemo konkretne primjere i savjete. Kako je prenijela i Netokracija, u e-knjizi se nalazi usporedba tradicionalnog i content marketinga, objašnjeni su i razlozi zbog kojih svjetski brendovi koriste content marketing, a tu su i njegovi oblici, poput bloga, infografike, videa i ostali.
Izdvojeni su i neki dobri primjeri, poput bloga turističke agencije Adriagate.com, bloga tvrtke Inchoo ili Cleveland Clinica. Naravno, sav je trud uzaludan ako nema rezultata pa su dane i osnovne upute o mjerenju uspješnosti.
Cilj ove knjige je edukacija zajednice i kako bi što više ljudi zaduženih za marketinške aktivnosti spoznalo prednosti koje pruža content marketing.
Urednica knjige je Ivana Bajto, koja ju je kreirala s još troje zaposlenika tvrtke Akcija.
Ebook možete besplatno preuzeti putem Akcijine internetske stranice: http://akcija.com.hr/ebook-content-marketing/
echo adrotate_group(9);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
Odgovori