“Marketing i PR u stvarnom vremenu” – recenzija knjige

Naslovnica / “Marketing i PR u stvarnom vremenu” – recenzija knjige

2 komentara na ““Marketing i PR u stvarnom vremenu” – recenzija knjige”

  1. […] Čitajte knjige, slušajte glazbu, gledajte filmove, pratite zanimljive blogove, razgovarajte s ljudima različitih interesa i znanja… Svakodnevno se obogaćujte novim informacijama iz različitih područja umjetnosti, marketinga, društvenih događanja… Pratite trendove, ali se i educirajte o prošlosti. Budite otvoreni za različitosti i nove stvari. P.S. “Curiosity about life in all of its aspects, I think, is still the secret of great creative people” – Leo Burnett […]

  2. […] „word of mouthu“ pri čemu je ograničenje bilo povezanost osoba. U današnje, digitalno doba, komentiranje, izražavanje i dijeljenje mišljenja je toliko pojednostavnjeno da se sve više osoba …, barem jednim „lajkom“ na Facebooku ili “mentionom” na […]

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)