Nakon što smo u prošlom članku kroz 7 savjeta približili Facebook startupima nastavljamo s Quorom za startupe. Quora je web odredište gdje korisnici mogu postavljati pitanja iz raznoraznih područja kao što su film, IT, startupi, sportska prehrana i slično. Nakon postavljanja pitanja, drugi korisnici pomažu odgovorima i tako se gradi zajednica gdje postoji odgovor na gotovo svako pitanje. U Akciji je najviše koristimo za svoj projekt FenixApps stoga smo odlučili podijeliti s vama informacije koje su nama pomogle.
Prije nego što krenemo sa savjetima želimo napomenuti kako se Quora sastoji od tema (topic) unutar kojih se nalaze pitanja za pojedina područja. Npr. ”Facebook” je tema (topic), a pitanje unutar te teme je “How does Facebook choose the moments that go into your ‘Year in Review’?”
#1 Istražite područja interesa i teme na koje možete dati odgovore
Na Quori korisnici postavljaju bezbroj pitanja za raznorazna područja. Potrebno je u tražilici Quore ubaciti ključne riječi koje su vezane za vaše područje interesa. Primjera radi, pretraživat ćemo “CRM” i ključne riječi koje pretražujemo na FenixApps projektu.
Recimo da ćemo pretraživati sve teme o CRM-u (ukoliko imate startup koji se bavi CRM rješenjima). Upisom ključne riječi CRM se otvara jako puno pitanja koja su vezana za CRM. Od onih informativnih ”What is Social CRM” pa sve do pitanja tipa ”What is the best CRM software for startups”.
U drugom slučaju pretražujemo ključne riječi kao što su: ”Facebook contest apps”, ”Facebook promotion apps” itd. Navedene ključne riječi pretražujemo zbog toga što je FenixApps softver namijenjen svima koji se bave promocijom na Facebooku.
#2 Zapratite ključne teme i pitanja, tamo je i vaša konkurencija
Nakon što ste pretražili pitanja (i teme) za područje koje vas zanima, u našem slučaju ”CRM” ili ”Facebook contest apps”, vrijeme je da odaberete ona koja vas interesiraju. Klikom na “Follow Question” zapratit ćete pitanje i sve promjene vezane za to pitanje će vam dolaziti na profil (email) kroz notifikacije.
U prvom slučaju, recimo da prodajemo CRM aplikaciju, uključit ćemo se u temu “What are some alternatives to salesforce.com for CRM?”. U interesu nam je da dobijemo nove korisnike koji traže alternativu za našeg najvećeg konkurenta.
U drugom slučaju zapratili smo ”What’s the easiest way to do a photo contest on a Facebook page?”. Korisnici su zainteresirani na koji način mogu organizirati foto natječaj na svojoj Facebook stranici, a mi kao proizvođači foto aplikacije znamo odgovore na ta pitanja. Notifikacije vezane za ovo pitanje će nam stizati kada netko napiše novi odgovor ili kada dobijemo novi glas na naš odgovor.
#3 Questions Stats će vam pomoći u odabiru pravog pitanja
Sigurno nećete odgovarati na sva pitanja koja su vezana za vaše područje interesa, već ćete na pojedinom pitanju provjeriti da li se isplati uopće odgovarati. S desne strane na svakom pitanju postoji “Question Stats” koji daje informacije o broju pratitelja pojedine teme i pogledima. Ako vidite da pitanje ima značajan broj pratitelja i posjeta tada će se isplatiti odgovoriti na to pitanje.
#4 Uredite vaš profil i predstavljate se kao osoba, a ne kao firma
Prije nego što krenete odgovarati na pitanja koja ste zapratili uredite vaš profil s informacijama kao što su profilna slika, interesi i područje bavljenja te ”short bio”. Short bio je ključan jer se pojavljuje uz vaše ime na svim odgovorenim pitanjima.
Korisnici vole komunicirati s fizičkim osobama kojima se mogu obratiti direktno na e-mail. Ovo je provjereno u praksi i možemo zaključiti da su korisnici puno odlučniji i opušteniji u daljnjoj komunikaciji ukoliko znaju s kim konkretno komuniciraju.
#5 Nemojte direktno prodavati već ponudite rješenje ili savjet korisnicima
Referirat ćemo se na naš odgovor ”What’s the easiest way to do a photo contest on a Facebook page?” gdje smo korisnicima ponudili rješenje u obliku case studya na našem blogu. U samom case studyju su prikazani rezultati i način na koji smo odradili foto natječaj za našeg klijenta. Osim toga, u članku promoviramo svoj proizvod PhotoContest. Ponudite korisnicima rješenje problema, nemojte direktno prodavati!
Na nekim pitanjima trebate biti direktni ako je pitanje takve prirode.
#6 Uz svaki odgovor probajte ubaciti grafiku
Kako se na pojedinim temama često zna pronaći prevelik broj odgovora uglavnom tekstualnog karaktera, što je korisnicima nezgodno čitati, preporučujemo da ubacite grafiku/fotografiju kako bi skrenuli pozornost na svoj odgovor.
Quora kao vodeći izvor web posjeta!
Quora se na projektu FenixApps pokazala kao velik izvor posjeta na web stranicu koje su rezultirale konverzijama. Osim toga, primijetili smo da je Quora dobra za SEO. Kada na Googleu tražite ”Free Facebook contest apps” na prvoj stranici Google prikaže naš odgovor na Quori:
Smatramo da je ovo veoma kvalitetno web odredište koje može značajno pomoći promociji vašeg startupa, a vjerujemo da će vam naši savjeti pomoći u tome.
Hoćete li koristiti Quoru za promociju vašeg startupa?
echo adrotate_group(9);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
Odgovori