Social CRM – društvene mreže kao kanal upravljanja kupcima

Naslovnica / Social CRM – društvene mreže kao kanal upravljanja kupcima

3 komentara na “Social CRM – društvene mreže kao kanal upravljanja kupcima”

  1. Sasa Jovanovic napisao:

    Manje vise ovde je sve lepo receno osim da u tradicionalnom CRM kupac nije u sredistu desavanja. Takodje je opis “guranja klijenta kroz levak” netso sta odavno pripada tradicionalnom marketingu i nije odlika savremenog pristuap CRM koji se bazira na marketigu odnosa a ne na transakcionom marketingu.

  2. […] prošlom članku Social CRM – društvene mreže kao kanal upravljanja kupcima smo dali uvod u Social CRM. Kako smo napisali, Social CRM je samo nadogradnja klasičnog CRM-a, […]

  3. […] prošlom članku Social CRM – društvene mreže kao kanal upravljanja kupcima smo dali uvod u Social CRM. Kako smo napisali, Social CRM je samo nadogradnja klasičnog CRM-a, […]

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa *



Želite koristiti Instagram za bolje poslovne rezultate?

Skinite naš besplatni ebook! 47 stranica dugogodišnjeg iskustva i znanja!

Naučit ćete:

 

SKINITE BESPLATNO

 

Subscribe!

Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu https://kontra.agency

Subscribe!