Klasični mediji odlaze u zaborav – 2. dio

Naslovnica / Klasični mediji odlaze u zaborav – 2. dio

4 komentara na “Klasični mediji odlaze u zaborav – 2. dio”

  1. Hrvoje napisao:

    Tko nije pročitao Ekonomiju zahvalnosti toplo mu je preporučam. Gary Vaynerchuk neefikasnost tradicionalnih medija objašnjava kroz niz odličnih primjera :)

  2. Hrvoje napisao:

    Kad smo već kod Ekonomije zahvalnosti, Frane se potrudio i napisao kvalitetan članak o njoj :) @ http://im.efst.hr/ekonomija-zahvalnosti-javna-cinjenica-21-stoljeca/

  3. […] ovoj infografici, odlučili smo u najkraćim crtama izložiti razvoj četiri najveće i najbitnije društvene mreže koje su obilježile prošlo desetljeće, i nakon kojih se način na koji komuniciramo s […]

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)