Google Places for Business je odličan način za pozicioniranje poduzeća u određenoj niši na određenoj lokaciji. Iako se može činiti da je Google Places potrebniji samo u određenim segmentima, kao što je na primjer turizam, to nije točno. Trebaju ga koristiti svi koji se žele povezati s lokalnim stanovništvom i njihovim gostima te im biti na raspolaganju točno u trenutku kada im trebaju vaše usluge, odnosno kada je Googlaju. Ako na lokalnoj razini i imate veliku konkurenciju, ovako se možete istaknut i postati lider u vašoj niši.
Za otvaranje profila i njegovo uređenje nije vam potrebno mnogo vremena. Posebno ako imate dobru web stranicu i uređene društvene mreže s kojih možete prenijeti informacije. Za otvaranje i uređenje profila pratite sljedeće korake:
1. Logirajte se na Google ili kreirajte račun
Kliknite na ovaj link. Ulogirajte se Google računom povezanim s vašom tvrtkom, nemojte koristiti vaš osobni. Koristite jedinstveni račun za poslovne svrhe zbog administracije i dijeljenja informacija s kolegama. Ako nemate Google račun (Gmail), ponudit će vam se opcija da ga kreirate, što ćete i učiniti. Za kreiranje računa potrebno vam je nekoliko minuta. Nakon što ste se ulogirali (ili kreirali račun), složite se s uvjetima poslovanja i pojavit će vam se informacije kao na slici ispod. Ako vam se automatski ne otvori ovakav prozor, u tražilicu koja vam je ponuđena u gornjem lijevom uglu počnite pisati naziv vašeg poduzeća, kliknite enter i izaberite zadnju opciju “No, these are not my businesses. Let me create my business”.
2. Ispunite osnovne podatke
Ispunite sve što se traži od vas, pazeći na točan naziv tvrtke, na kontakt broj, da bude onaj na kojeg vas kupci ili posjetitelji mogu kontaktirati, te da odaberete što precizniju kategoriju. Kategorija treba predstavljati ono što vaše poduzeće je, a ne ono čime se bavite. Na primjer, dobra kategorija je “Restaurant”, a loša “Pizza & grill”.
3. Pošaljite zahtjev za verifikacijski PIN
Kliknite na “Submit” i Google će vas tražiti da verificirate lokaciju odnosno da vam na fizičku adresu koju ste naveli pošalje PIN za verifikaciju (slike 2 i 3). Zahtjev za verifikaciju možete poslati odmah ili kasnije. Ako sada preskočite ovaj korak, Google će vas stalno podsjećati na njega. PIN ćete čekati nekoliko tjedana, a kada ga dobijete otići će te na link i unijeti ga prema uputama. Dok ne verificirate stranicu PIN-om, podaci koje unosite neće biti vidljivi javno.
4. Ispunite profil što detaljnije
Nakon što ste si poslali PIN za verifikaciju lokacije prelazite na ispunjavanje preostalih informacija o vašem poduzeću. Upišite što više podataka koje će potencijalnom kupcu pomoći da odabere vas, a ne druge konkurente koji se nalaze u blizini. U opisu koristite riječi prema kojima vas, odnosno vaše usluge, korisnici pretražuju, ključne riječi za vašu nišu i brand. Što više informacija ponudite, uključujući i generičke izraze kao što su “restoran”, “frizerski salon”, “večera”, “odmor”, “bijela tehnika”… to će vas lakše pronaći. Dodajte slike kojima ćete se prezentirati, radno vrijeme, ako je potrebno i dodajte srodne kategorije u koje spadate.
5. Pratite, analizirajte i optimizirajte
Pratite analitike, odnosno Insightse unutar vašeg računa koji će vam dati informacije kao što su broj klikova na vašu web adresu i najučestaliji izrazi koji korisnike dovode do vas. Prema njima možete prilagođavati opis. S obzirom na dobivene podatke i analize, optimizirajte stranicu ključnim informacijama koje će privući još više korisnika.
Jednom kada verificirate lokaciju, sve informacije koje ste unijeli postat će javno vidljive. Ako imate urede, prodavaonice, restorane, obrte… na više lokacija, potvrdite lokaciju za svakog od njih posebno. Sve što vam treba je različit telefonski broj za svaku lokaciju.
Jeste li već potvrdili vašu lokaciju na Google Places kako bi privukli što više kupaca?
Izvori slika:
1. http://refreshthepage.com/google-places-yelp-and-foursquare-show-people-your-business/
2, 3, i 4. Private.
echo adrotate_group(7);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
[…] Business gdje ćete verificirati lokaciju svoje tvrtke. Više o ovom pročitajte u našem blogpostu Google Places for Business – Verificiranje lokacije. Ako niste lokalna tvrtka ili mjesto odaberite neku drugu od ponuđenih opcija i upišite naziv […]
Pozdrav! Može info – od trenutka kada je profil verificiran PIN-om, treba li proći još neko vrijeme da se npr. ta lokacija pojavi na google maps ili bi odmah trebala biti vidljiva?
Pozdrav Željana. Treba proći još neko vrijeme dok Google počne prikazivati lokaciju. Je li ti se u međuvremenu pojavila lokacija, s obzirom na to da kasnim s odgovorom (isprike)?
P.S. Google Places više ne postoji kao zasebna funkcija, sada je Google sve integrirao u Google My Business za poslovne korisnike. To si vidjela?