Zašto je digitalni marketing neizostavan u turizmu?

Naslovnica / Zašto je digitalni marketing neizostavan u turizmu?

5 komentara na “Zašto je digitalni marketing neizostavan u turizmu?”

  1. […] rado dijeliti na društvenim mrežama i raznim digitalnim medijima. Kao što smo i spomenuli u posljednjem blog postu, kvalitetnim, relevantnim i zanimljivim tekstovima podići ćete si poziciju na Googleu, što će […]

  2. Mićel Fadić napisao:

    Mislim da 100% turista rezervira preko interneta, tj. oni koji su več negdje stalni gosti neidu preko neta. I to samo zato jer več imaju omiljen objekt ili destinaciju gdje se vračaju i več znaju lokalne ljude.

    • Ana napisao:

      Mićel, takvo je vaše iskustvo?

      • Mićel Fadić napisao:

        Da, kod mene je tako. Oni koji ne rezerviraju preko interneta su ili već bili ili su me preporučili njihovi prijatelji, rodbina itd…
        Što opet kad pogledate ide preko interneta ako email smatramo pod internetom. Neki ali vrlo, vrlo rijetki nazovu na telefon. Osim domaćih gostiju koji nazovu više puta ali su i oni došli do broja na internetu ili su ga dobili od prijatelja koji su već bili kod mene.

        Sve u svemu mislim da se ako ne 100% onda sigurno 99% rezervacija u neku ruku dotiče interneta.

  3. Mićel Fadić napisao:

    Ako može netko dati savjet kako na google add’s-u promovirati određeno razdoblje. Usko, max 1 mijesec.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)