Turistička predsezona polako, ali sigurno počinje kucati na vrata pa se i marketinške aktivnosti turističkih djelatnika povećavaju s ciljem privlačenja što većeg broja gostiju. Dio tih aktivnosti svakako jest (i mora biti) usmjeren na digitalni marketing. Zašto je u turizmu to postalo toliko važno?
Kao što smo naveli u našem ebooku, turistički brandovi prisutnost na Facebooku doživljavaju kao svojevrsni conditio sine qua non u poslovanju. Istraživanja navode kako se na više od 70% brandova pokazalo da su društveni mediji imali pozitivan i velik utjecaj na poslovanje. Dapače, 50% travel brandova je dokazalo direktne bookinge preko društvenih mreža.
Sada, kada ste stekli uvid u moć i važnost jednog dijela internet marketinga u turizmu, otkrivamo vam trendove koji će vam pomoći da svoj brand što bolje predstavite i, u konačnici, na kraju sezone zadovoljno trljate ruke.
Mobilna verzija web stranice
Vaša web stranica jednostavno mora imati mobilnu verziju. Prema istraživanjima, stvar je prilično jednostavna:
- 25% vlasnika smartphonea će u 2015. bookirati smještaj putem svojih uređaja
- 50% vlasnika tableta u 2015. će bookirati smještaj putem svojih uređaja
- 8 od 10 korisnika ponavljat će više puta bookinge na navedene načine
Travel Market Insider Blog sabrao je zanimljive podatke o korištenju smartphonea prilikom traženja i rezervacije smještaja, svakako pogledajte.
Produkcija i korištenje video sadržaja
Socialbakers je analizirao 4,445 Facebook stranica i 670,000 postova u razdoblju od listopada 2014. do veljače 2015. Kao što prikazuje gornji grafikon, video sadržaji na Facebooku trenutno imaju više nego dupli reach od fotografija.
U prilog ovoj tezi ide i podatak da će 85% korisnika bookirati put nakon odgledanog kvalitetnog videa. Budite kreativni i originalni, potrudite se oko videa i imajte na umu – YouTube je druga najveća tražilica na svijetu!
Društvene mreže
Jeste li znali da 75% putnika updatea svoje profile za vrijeme putovanja? Vaš je cilj postati tema broj 1 njihovih objava. Kvalitetnim sadržajem privucite goste koji će poželjeti boraviti baš kod vas i za vrijeme boravka to podijeliti na svojim profilima sa svojim prijateljima.
Review znači više od bookinga
Sviđalo se to vama ili ne, današnji korisnici vole mišljenja drugih korisnika. Istraživanja pokazuju kako reviewovi imaju presudan utjecaj na čak 88% putnika. Učinite vašim gostima jednostavnom opciju da napišu o vama nešto lijepo. Trip Advisor je u ovom polju kralj, otvorite profil, povežite ga s društvenim mrežama, uvijek odgovarajte na komentare, mailove… Vaši budući gosti će to nagraditi.
Blog
O content marketingu smo već puno pisali pa je tako pisanje bloga neizbježno i u turizmu. Dobri ‘travel-friendly’ blogovi odličan su način da izgradite svijest vaših potencijalnih gostiju o brandu/mjestu kojeg predstavljate. Osim toga, time ćete si podići poziciju na Googleu, što će vam donijeti nove bookinge. Izgradite priču o sebi i pokažite potencijalnim gostima što sve kod vas mogu vidjeti/doživjeti. Dobar primjer content marketinga pruža Turistička zajednica grada Zagreba koja potencijalne goste, između ostaloga, privlači kroz zanimljive blog postove o Zagrebu.
E-mail marketing
Ako im se ispravno pristupi, e-mail kampanje mogu biti jako efikasne u povezivanju s korisnicima i potencijalnim gostima. Čak 90% korisnika voli biti u tijeku s informacijama baš preko e-maila.
Imajte na umu da vaša konkurencija vjerojatno ulaže u digitalni marketing – ne možete si dopustiti da propustite tako važnu stvar u promociji vašeg branda.
Ako se u bilo kojem trenutku nađete u nekoj nedoumici, kontaktirajte nas i zajedno ćemo kreirati vašu priču. :)
Izvor informacija:
http://senshi.digital/blog/top-10-tourism-marketing-trends-2015/
Izvor slika:
1. Newz Feed
2. John Haydon
4. Love Zagreb
echo adrotate_group(20);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
[…] rado dijeliti na društvenim mrežama i raznim digitalnim medijima. Kao što smo i spomenuli u posljednjem blog postu, kvalitetnim, relevantnim i zanimljivim tekstovima podići ćete si poziciju na Googleu, što će […]
Mislim da 100% turista rezervira preko interneta, tj. oni koji su več negdje stalni gosti neidu preko neta. I to samo zato jer več imaju omiljen objekt ili destinaciju gdje se vračaju i več znaju lokalne ljude.
Mićel, takvo je vaše iskustvo?
Da, kod mene je tako. Oni koji ne rezerviraju preko interneta su ili već bili ili su me preporučili njihovi prijatelji, rodbina itd…
Što opet kad pogledate ide preko interneta ako email smatramo pod internetom. Neki ali vrlo, vrlo rijetki nazovu na telefon. Osim domaćih gostiju koji nazovu više puta ali su i oni došli do broja na internetu ili su ga dobili od prijatelja koji su već bili kod mene.
Sve u svemu mislim da se ako ne 100% onda sigurno 99% rezervacija u neku ruku dotiče interneta.
Ako može netko dati savjet kako na google add’s-u promovirati određeno razdoblje. Usko, max 1 mijesec.