Winter is coming, evo nam i nove godine na vrata, pa treba vidjeti i probati pretpostaviti koji digitalni trendovi će obilježiti 2017. godinu. Kakva bi to mi digitalna agencija bili ako nismo moderni i u trendu, pa ćemo definitivno uhvatiti val novih tehnologija.
Snapchat
Klinci masovno koriste Snapchat, zašto to ne iskoristiti? Roditelji razmišljaju o kupovini automobila, pa ćemo preko klinaca pokušati utjecati na njih. Fora je što poruke nestaju, to je nešto što će biti zanimljivo upravama tvrtki i direktorima marketinga, jer mogu i zeznuti, ali neće ostati trag. Radit ćemo jako puno i to bez problema naplatiti, jer svi žele biti među mlađom populacijom i rado će angažirati agenciju za takvo što.
Programmatic buying
Ovo toliko dobro zvuči da će sigurno svi kupiti uslugu bez provjere što je to uopće. Na sastanke ćemo uvijek voditi programera da ugrubo pokuša objasniti razliku između if i while petlje, kako bi uvjerili klijente da znamo o čemu pričamo i da moramo programirati. Za buying dio će biti zadužen netko od account managera, koji će onda klijente uvjeriti da oni zapravo ne moraju znati tehničke detalje, da to ionako samo programeri znaju, a da ćemo im mi donijeti rezultate i puno klikova na web.
Big data
Toliko podataka kreiramo da više ne znamo što ćemo s njima. Mi smo kupili nekoliko eksternih hard diskova, ali čini se da ćemo morati jači upogoniti neki od cloud servisa jer ovako više ne ide. Toliko kreative generiramo da ćemo morati zamoliti klijente da je čuvaju kod sebe, pogotovo prezentacije od pitcheva.
Korištenje influencera
Influenceri se jako trude da postanu i ostanu influentni, pa zašto ih ne nagraditi? Jako je bitno da netko nezavisan napiše pozitivnu stvar o nama, jer nema šanse da itko skuži da je on plaćen. Koristit ćemo maksimalno veliki utjecaj kojeg imaju osnivači agencije: Ilija u domeni hrane (njegovi heštegovi #NikadSitUvijekGladan i #VolimSveŠtoVoleGladni već ulaze u domenu legendarnih Instagram heštegova i već su ih počeli koristiti i drugi popularni food blogeri i konzumenti) te Petar u domeni fitnessa i vježbanja te kreativnog korištenje prednje kamere na mobitele za potrebe slikanja selfija).
VR
Nismo daleko dogurali, ali morat ćemo smisliti neku aplikaciju i/ili kreativnu primjeru VR-a u marketinške svrhe. Moramo napraviti veliku kampanju u koju će biti uključene tisuće i tisuće korisnika kako bi o tome mogli snimiti video i poslati ga na konferencije kako bi dobili nagradu.
Bonus trend: psi u uredu
Nije baš nešto digitalna priča, ali mi smo se već uključili u ovaj trend. Nelson je naš Chief Hapiness Officer, a yours trully se nada da ćemo u 2017. povećati broj četveronožnih smetala u uredu. Nelson je legenda i zaslužan je za provjetravanje ureda 2-3 puta dnevno i kolektivno šetanje, odnosno svaki put kad mu bude dosadno pa ispusti malo plinova. Šega od psa :-).
Jesmo li nešto propustili?
Ako smo propustili neki trend, molimo vas javite nam što prije, znate i sami koliko je bitno da ništa ne propustimo.
echo adrotate_group(20);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
Odgovori