Mobilno oglašavanje – Osnovna pravila

Naslovnica / Mobilno oglašavanje – Osnovna pravila

3 komentara na “Mobilno oglašavanje – Osnovna pravila”

  1. bebolino.rs napisao:

    Tesko je da projekat moze biti uspesan bez ozbiljnog istrazivanja trzista i ciljne grupe, pogotovo za korisnike koji imaju online prodavnice, ecommerce. Takvi sajtovi obicno zahtevaju neku vrstu kompromisa izmedju cene, kvaliteta i timeline-a za izradu takvih resenja. Vlasnici malih firmi moraju biti svesni da online prisustvo nije isto sto i dobra promocija, gotov posao, vec je samo preduslov i prvi korak na putu do uspeha.

    • Lana Suša napisao:

      U potpunosti se slažem da je za kvalitetnu marketinšku strategiju, bilo da se radi o isključivo digitalnim platformama, bilo cjelovitoj iznimno važno istražiti tržište, ponudu i potrebe, te odrediti ciljanu skupinu. Ovaj članak bazira se na egzekucijskoj fazi tog istraživanja jer se oglašavanje na društvenim mrežama provodi tek nakon što znamo kome se obraćamo.
      Također, pozicioniranje oglasa ovisi o tome radi li se o B2B ili B2C poduzeću jer se ne nalazi sva ciljana populacija na svakoj društvenoj mreži. Također, smatram kako je korisno za velike i male tvrtke biti prisutan i aktivan na digitalnim platformama jer, prema posljednjim podacima stranice internetlivestats.com broj korisnika Interneta ove godine premašio je brojku od 3,424,971,237.

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)