O contentu se često priča i piše. I mi smo pisali o tome, više puta. Content zaista jest jako važan u svijetu digitalnog marketinga – bez ulaganja u blogove, e-bookove, infografike, video sadržaje… brend je praktički osuđen na neprepoznatljivost, a time vjerojatno i na propast.
Za sve nevjerne Tome i one kojima još uvijek treba poticaj da otvore oči i ugledaju content, u nastavku slijedi 10 statistika koje svjedoče zašto se content nalazi na tronu digitalnog marketinga.
- Content marketing će generirati 300 milijardi dolara do 2019.
- 67% tvrtki u 2016. godini planira kreirati više sadržaja nego u prethodnoj, a 60% njih kreira minimalno jedan sadržajni element dnevno.
- Brendovi koji vode svoj blog imaju 13 puta veće šanse za ostvarnivanje povratka uloženih sredstava.
- 74% čitatelja vjeruje edukacijskom sadržaju kojeg brendovi plasiraju, dokle god on ne forsira prodaju.
- 93% B2B tvrtki kaže da im content marketing generira više leadova od tradicionalnih marketinških stalata, pri čemu 85% marketinških stručnjaka kaže da je generacija leadova najvažniji cilj u njihovim strategijama u 2016. godini
- 88% B2B tvrtki koristi content marketing, a kupci u B2B modelu osjećaju puno veću osobnu povezanost od one koja je prisutan u B2C modelu.
- Troškovi content marketinga su 62% niži od troškova tradicionalnog marketinga, a u isto vrijeme content marketing generira otprilike tri puta više leadova.
- Stručno njegovanje leadova odgovarajućim sadržajem rezultira s 50% više leadova koji su spremni za kupnju, te smanjuje trošak tog postupka za 33%.
- Blogovi su najefektivnija tehnika u content marketingu prema 75 % marketinških stručnjaka, a slijede ih newsletteri i infografike.
- 22% marketingaša izdvojilo je korisničko iskustvo kao najveću priliku prema kojoj će se content marketing razvijati.
Izvor informacija i još puno zanimljivih statistika o content marketingu: marketinginsidergroup
Izvori fotografija: obeymarketinggroup; kingcontent
echo adrotate_group(8);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
[…] pisjetitelje, a koji može biti u formi bloga, članka, ebooka, slike ili videa. Važno je znati da većina ljudi prvo istražuje prije donošenja svoje odluke o odabiru destinacije u koju će otputovati, hotela u kojem će […]
[…] a koji može biti u formi bloga, članka, ebooka, slike ili videa. Važno je znati da većina ljudi prvo istražuje prije donošenja svoje odluke o odabiru destinacije u koju će otputovati, hotela u kojem će […]
[…] of a blog, an article, an eBook, a picture or a video. It is important to keep in mind that most people first investigate before making a decision on the selection of a travel destination, the hotel they will stay in or a […]