Content marketing je mrtav! Živio content marketing!

Naslovnica / Content marketing je mrtav! Živio content marketing!

6 komentara na “Content marketing je mrtav! Živio content marketing!”

  1. […] Ceo tekst pročitajte na sajtu Akcija. […]

  2. Bojana napisao:

    Pardon my French, ali ovo je najdulji članak o sadržaju bez ikakvog sadržaja.

    • Marko Pačar napisao:

      Bojana, prilikom pisanja i samom mi je na pamet palo da bi moglo biti kritika na njegov sadržaj, odnosno redudantnost tog sadržaja. Jasno mi je odakle te kritike dolaze, pa mogu reći da razumijem o čemu pričate, iako to niste precizirali.

      Članak je napisan kao odgovor na sve veću zabrinutost oko budućnosti content marketing. Kao, sve su forme marketinga, prije ili poslije, propale (ili će propasti), pa je logično da se to dogodi i s CM-om. U obranu CM-a, iznosim tezu da je njegova propast gotovo nemoguća jer je CM utemeljen u ljudskoj kulturološkoj prirodi obogaćivanja razmjene dobara i usluga dodatnim vrijednostima. Ako izražavamo zabrinutost za budućnost CM-a, onda time izražavam zabrinutost za budućnost jedinog smislenog modela poslovanja. Ljudi često zaborave da je content marketing, u ovom smislu u kojem ga mi koristimo, samo prilagođavanje jednog modela poslovanja online platformama. Fundamentalno, nema nikakve razlike između toga kad ja napišem korporativni blogpost da bi proizvodu dao dodatnu vrijednost i kad gospođa na Pazaru priča kako su baš njene jabuke dozrijele u žrnovačkim poljima, okupane najsvježijom vodom koju možete zamisliti. Oboje stvaramo sadržaj, priču, kao dodatnu vrijednost, samo na drugačiji način, drugačijom stopom intenziteta i drugačijim kanalima. Je li moguće da nešto tako nestane? Ako se mene pita – ne, nije moguće.

      Da skratim priču, o CM-u smo do sada dosta pisali iz tehničke perspektive, ovo je više filozofski osvrt na ono od čega mi i milijuni drugih žive i što su odabrali kao svoj profesionalni poziv.

  3. […] 10. Content marketing je mrtav! Živio content marketing! […]

  4. […] content marketing ne miče sa trona ni u 2016. godini. Baš kao što smo pisali prije par mjeseci, premisa contenta poprilično je logična – autentičnost i osobni pristup ono su što vas čini prepoznatljivima u pomalo dekadentnom […]

  5. […] contentu se čsto priča i piše. I mi smo pisali o tome, više puta. Content zaista jest jako važan u svijetu digitalnog marketinga – bez ulaganja u blogove, […]

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)