Nakon našeg ebook-a o content marketingu, danas vam donosimo novi edukacijski materijal: diplomski rad Tina Šoštarića s Ekonomskog fakulteta u Zagrebu, pod naslovom: “Utjecaj primjene strategije marketinga sadržaja na podizanje svijesti potrošača o marki”.
Neke od tema koje su obrađene:
- Marketing sadržaja kao suvremeni marketinški koncept
- Marketing sadržaja kao čimbenik stvaranja veze s potrošačem
- Metrike i mjerenje učinkovitosti marketinga sadržaja
- Svijest o marki i stavovi potrošača o marki
- Istraživanje utjecaja kreiranog sadržaja na potrošače
Preuzmite “Utjecaj primjene strategije marketinga sadržaja na podizanje svijesti potrošača o marki” (PDF, 1.8MB).
echo adrotate_group(8);
Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
Odgovori