
Pišete blog ali ne znate kako privući publiku i što je najvažnije kako je zadržati i animirati da bude aktivna? Možda pišete već duže vrijeme, ali vam izgleda kao da nitko ne čita vaše postove? Bez obzira na to koliko dugo pišete i koliko ste savjeta pročitali o tome kako pisati i promovirati blog, uvijek se dobro podsjetiti i provjeriti izostavljate li nešto zbog čega postovi ne dolaze do ciljane skupine.
27 savjeta za promociju bloga
1. Ponudite korisnu informaciju u blogu. Najbolja promocija je pozitivna povratna reakcija od strane čitatelja koji postaju pvaši ambasadori.
2. Sadržaj neka bude vezan za ono čime se bavite i budite konzistentni.
3. Zainteresirajte čitatelje u prvih par rečenica i istaknite najbitnije informacije kako bi privukli i zadržali njihovu pažnju.
4. Kreirajte infografike.
5. Pišite e-bookove.
6. Ako već pišete zanimljive tekstove koristite i zanimljive slike.
7. Podijelite i vanjski sadržaj (link na druge stranice i zanimljive blogove). Povežite se s drugima koji pišu o sličnim temama, pa možda i oni vrate istom mjerom.
8. Pišite gostujuće blogove i ugostite zanimljive autore.
9. Podijelite novi post na svim društvenim mrežama (Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, pa i Instagram – iskoristite moć slike), ali pazite da prilagodite sadržaj svakoj mreži.
10. Uložite u oglase na Facebooku ili Google oglase kako bi promovirali važnije postove.
11. Koristite relevantne hashtagove na prikladnim društvenim mrežama.
12. Pošaljite newsletter – obavijestite pretplatnike o novom sadržaju na blogu.
13. Odgovarajte na pitanja i komentare korisnika (i na blogu i na društvenim mrežama) – budite pristupačan autor.
14. Pitajte vaše čitatelje o čemu bi htjeli čitati? Putem bilo kojeg kanala (društvenih mreža, newslettera…).
15. Pitajte korisnike što oni misle o temi o kojoj pišete. Feedback je uvijek koristan.

Komunicirajte.
16. „Linkajte” i na vaše prethodne postove unutar novog.
17. Stavite link na blog u potpis u e-mailu te na vaše osobne profile na društvenim mrežama.
18. Napišite adresu bloga i na vizitku. Zašto ne?
19. Optimizirajte tekstove (SEO) – istražite koje ključne riječi trebate koristiti ako želite da vas ciljana skupina pronađe.
20. Pratite Google Analytics – odakle vam dolazi publika i tko čita vaš blog.
21. Koristite UTM tagove kako bi pratili rezultate, odnosno posjećenost i ponašanje korisnika koji dolaze putem različitih kanala kojima promovirate blog.
22. Promovirajte blogpost i prije objavljivanja – objavite proces pisanja na društvenim mrežama, teasere pomoću kojih možete otkriti i što korisnici očekuju od vas, o čemu očekuju da pišete ili na koji ćete način obraditi neku temu.
23. Omogućite čitateljima jednostavno dijeljenje posta na društvene mreže.
24. Podijelite „stari“ blogpost ako je još uvijek aktualan – možda nekome baš sada bude koristan.
25. Autori bloga neka budu dostupni – stavite fotografiju, kontakt… kako bi čitatelji znali tko im piše.

Autor bloga
26. Potaknite utjecajne osobe iz vašeg poslovnog segmenta da podijele vaš blog na svojim društvenim profilima.
27. Aktivno komentirajte i sudjelujte u raspravama o temama o kojima i vi pišete.
Naravno da to nije sve. Postoji još načina za promociju i zadržavanje čitatelja na blogu koji se razlikuju za različitu tematiku, vrstu bloga i različitu ciljanu skupinu. Što biste vi još dodali?
Izvor slika:
2. capella.edu
3. telephonemagic.blogspot.com
echo adrotate_group(8);
Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
[…] Blogovi, web stranice, knjige. Content, content, content… […]