Pišete blog ali ne znate kako privući publiku i što je najvažnije kako je zadržati i animirati da bude aktivna? Možda pišete već duže vrijeme, ali vam izgleda kao da nitko ne čita vaše postove? Bez obzira na to koliko dugo pišete i koliko ste savjeta pročitali o tome kako pisati i promovirati blog, uvijek se dobro podsjetiti i provjeriti izostavljate li nešto zbog čega postovi ne dolaze do ciljane skupine.
27 savjeta za promociju bloga
1. Ponudite korisnu informaciju u blogu. Najbolja promocija je pozitivna povratna reakcija od strane čitatelja koji postaju pvaši ambasadori.
2. Sadržaj neka bude vezan za ono čime se bavite i budite konzistentni.
3. Zainteresirajte čitatelje u prvih par rečenica i istaknite najbitnije informacije kako bi privukli i zadržali njihovu pažnju.
4. Kreirajte infografike.
5. Pišite e-bookove.
6. Ako već pišete zanimljive tekstove koristite i zanimljive slike.
7. Podijelite i vanjski sadržaj (link na druge stranice i zanimljive blogove). Povežite se s drugima koji pišu o sličnim temama, pa možda i oni vrate istom mjerom.
8. Pišite gostujuće blogove i ugostite zanimljive autore.
9. Podijelite novi post na svim društvenim mrežama (Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, pa i Instagram – iskoristite moć slike), ali pazite da prilagodite sadržaj svakoj mreži.
10. Uložite u oglase na Facebooku ili Google oglase kako bi promovirali važnije postove.
11. Koristite relevantne hashtagove na prikladnim društvenim mrežama.
12. Pošaljite newsletter – obavijestite pretplatnike o novom sadržaju na blogu.
13. Odgovarajte na pitanja i komentare korisnika (i na blogu i na društvenim mrežama) – budite pristupačan autor.
14. Pitajte vaše čitatelje o čemu bi htjeli čitati? Putem bilo kojeg kanala (društvenih mreža, newslettera…).
15. Pitajte korisnike što oni misle o temi o kojoj pišete. Feedback je uvijek koristan.
16. „Linkajte” i na vaše prethodne postove unutar novog.
17. Stavite link na blog u potpis u e-mailu te na vaše osobne profile na društvenim mrežama.
18. Napišite adresu bloga i na vizitku. Zašto ne?
19. Optimizirajte tekstove (SEO) – istražite koje ključne riječi trebate koristiti ako želite da vas ciljana skupina pronađe.
20. Pratite Google Analytics – odakle vam dolazi publika i tko čita vaš blog.
21. Koristite UTM tagove kako bi pratili rezultate, odnosno posjećenost i ponašanje korisnika koji dolaze putem različitih kanala kojima promovirate blog.
22. Promovirajte blogpost i prije objavljivanja – objavite proces pisanja na društvenim mrežama, teasere pomoću kojih možete otkriti i što korisnici očekuju od vas, o čemu očekuju da pišete ili na koji ćete način obraditi neku temu.
23. Omogućite čitateljima jednostavno dijeljenje posta na društvene mreže.
24. Podijelite „stari“ blogpost ako je još uvijek aktualan – možda nekome baš sada bude koristan.
25. Autori bloga neka budu dostupni – stavite fotografiju, kontakt… kako bi čitatelji znali tko im piše.
26. Potaknite utjecajne osobe iz vašeg poslovnog segmenta da podijele vaš blog na svojim društvenim profilima.
27. Aktivno komentirajte i sudjelujte u raspravama o temama o kojima i vi pišete.
Naravno da to nije sve. Postoji još načina za promociju i zadržavanje čitatelja na blogu koji se razlikuju za različitu tematiku, vrstu bloga i različitu ciljanu skupinu. Što biste vi još dodali?
Izvor slika:
2. capella.edu
3. telephonemagic.blogspot.com
echo adrotate_group(8);
Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
[…] Blogovi, web stranice, knjige. Content, content, content… […]