Pisali smo već o korištenju društvenih mreža u turizmu, no podrazumijeva li to uspjeh? Što je potrebno da bi kampanja na Facebooku uistinu uspjela? Kako se istaknuti? Bitno je nekoliko faktora, a jedan od važnijih je zasigurno kvaliteta sadržaja.
Kako se inspirirati? Postoje brojni načini kako pokrenuti prirodnu kreativnost koja će utjecati da vaš sadržaj bude kvalitetniji.
Upravo zato smo izdvojili 5 najboljih i najkreativnijih Facebook kampanja u turizmu. Dobro pogledajte primjere i inspirirajte se!
1. Expedia
Expedia je putnička agencija koja je Facebook kampanjom maksimalno uključivala svoje korisnike u kreiranje turističke ponude. Kampanja “Find Yours” sadržavala je 100% sadržaja korisnika, od videa, fotografija i ostalog sadržaja. Korisnici su imali zadaću ispričati svoju priču o putovanju, kako ih je ono promijenilo, inspirirajući tako ljude oko sebe i motivirajući ih na putovanje. Kampanja je uključivala i aplikaciju kojom su korisnici kreirali njihovo savršeno putovanje. Kampanja se pokazala punim pogotkom, te je Expedia iskoristila dio priča koje je ukomponirala u TV spot te u veći broj mini dokumentaraca.
2. Cape Town
Turistička zajednica Cape Towna imala je ograničene resurse, no u njihovom slučaju pokazalo se da i malo može biti dovoljno. Odlučili su se za originalnu Facebook kampanju.
Umjesto da su ljude klasičnim načinima pozivali da posjete lokaciju pa da naknadno koriste njihove fotografije koje dijele preko društvenih mreža, kreirali su aplikaciju koja je omogućila zainteresiranima da umjesto sebe, u Cape Town pošalju svoj Facebook profil.
Prethodno su prikupili veliki broj fotografija i snimaka te su kreirali sadržaj koji je ostavljao dojam da su sami korisnici na putovanju. Aplikacija je dijelila fotografije na Facebook profile korisnika, pa su se mnogi prijatelji tih istih divili fotografijama misleći da su oni zaista bili na putovanju. Na taj način priča se širila i uključivala veliki broj zainteresiranih, promovirajući turističko odredište.
3. Ski Vermont
Vermont je jedno od najpoznatijih skijališta u SAD-u i širom svijeta. Oni su prepoznali opciju Check in putem Facebooka te su je odlučili iskoristiti kao glavni alat u svojoj kampanji. Njihova kampanja “Ski Vermont’s Check In to Win” se zasnivala na ideji da skijaši i posjetitelji koji se najviše “checkiraju” dobivaju nagrade. Kampanja je bila zabavna i dinamična, a uklopila je Foursquare i Twitter kao call to action kanale. Ovo je jedna od prvih kampanja takve vrste te je izazvala širok odaziv.
4. Best Western
Svjetski hotelski lanac imao je jedinstven cilj svoje dvomjesečne kampanje. Odlučili su se na emotivnu i jedinstvenu Facebook kampanju. Cilj kampanje je bio obratiti se poslovnim ljudima, koji zbog posla putuju daleko od kuće i svojih bližnjih. Kampanja je imala jednostavno, ali upečatljivo ime: “Be a Travel Hero“. Cilj kampanje je bio promijeniti osjećaj „krivnje“ koji poslovni putnici osjećaju kada su daleko od obitelji, u osjećaj ponosa.
Rezultat je bila Facebook aplikacija „Be a Travel Hero“ koja pomaže putnicima da postanu „heroji putovanja“ planirajući putovanje iz snova, ostvarujući besplatna noćenja u hotelu. Nakon planiranja virtualnog putovanja, korisnici su mogli pozivati svoje prijatelje i obitelj u aplikaciju, svoje priče dijeliti na Facebook Timeline, potičući tako široku publiku da posjeti stranicu, upozna se s turističkom ponudom i dalje je dijeli putem Facebooka. Rezultati su bili izuzetno pozitivni i osim povećanja angažiranosti korisnika na njihovoj Facebook stranici, rezultati su bili vidljivi u rezervaciji smještaja i povećanju prihoda.
5. See Australia
See Australia je jedna od najvećih Facebook stranica turističkog karaktera koja broji više od 5,5 milijuna korisnika, zahvaljujući kvalitetnom contentu stranice, ali i angažiranosti korisnika. Strategija stranice je uključivanje sadržaja korisnika, primarno fotografija, u sadržaj koji se objavljuje na dnevnoj bazi.
Najbolje fotografije postaju dio posebnog albuma koji se objavljuje petkom. Ovaj način kreiranja sadržaja izaziva poseban osjećaj u korisniku, te ga potiče da redovito prati stranicu, sudjeluje u kreiranju sadržaja i dijeli taj isti sadržaj. Ideja je veoma jednostavna, a opet jako učinkovita, zar ne?
Sve kampanje su odlično prikazale kako nije dovoljno samo privući korisnike na Facebook stranicu. Potrebno je ulagati u odnos s korisnicima, nudeći im zanimljiv content, ali najviše od svega uključivati korisnika na bilo koji način.
Sve kampanje imaju nešto zajedničko na svojim stranicama – korisnik je aktivan! Sudjeluje tako da kreira sadržaj ili obavlja aktivnosti koje se od njega zahtijevaju kako bi ostvario pravo na nagradu.
Trebate pomoć oko Facebook kampanja i razvoja Facebook strategije? Kontaktirajte nas.
Izvor: travelandleisure.com
echo adrotate_group(7);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
Odgovori