Ljeto nam se vratilo! Padaju vam na pamet riječi godišnji, plaža i more. Možda mislite da su i društvene mreže na odmoru tijekom ljeta, ali ipak se varate. Turistička sezona je već počela, a samim time i agencije na društvenim mrežama koje su do sada promovirale turističke destinacije sve su više aktivne u komunikaciji s gostima.
Vjerujemo da ste naučili kroz naše primjere kako komunicirati s potencijalnim gostima i kako ih privući na svoju lokaciju te da ste pripremili Facebook stranicu za ljetnu sezonu. Spremni ste, sezona je došla i što sada?
Osim Facebooka, odlični alati za komunikaciju s korisnicima su Twitter, Instagram i Foursquare. U nastavku donosimo korisne savjete kako najbolje koristiti društvene mreže u srcu turističke sezone.
Twitter, mnogi korisnici koriste kada im treba informacija u kratkom vremenskom roku, kada traže savjete ili prijedloge. Nekoliko je korisnih savjeta kako najbolje koristiti Twitter u turističkoj sezoni.
1. Komunicirajte
Veliki je broj potencijalnih korisnika, odnosno posjetitelja, koji imaju pitanja ili dvojbe oko turističke destinacije. Oslobodite se, krenite u komunikaciju i čak ćete se zabaviti. :)
2. Brzo odgovarajte na upite
Korisnik je došao na željenu destinaciju i putem Twittera pita gdje je najbolje mjesto za pojesti domaću hranu. Super, sad je vaša prilika! Osim ako mu odgovorite nakon dva dana. Vrijeme odgovora na bilo kakav upit bi trebao biti jedan do najviše dva sata. Kada korisnik postavi upit očekuje odgovor u najkraćem roku, inače ne bi ni pitao.
3. Pronađite ciljanu publiku
Pronaći ciljanu publiku prilično je jednostavno. Upotrijebite neki od alata kao što su HotSuite ili Tweetdeck kako biste lakše komunicirali i došli do korisnika koji bi mogli biti zainteresirani za vašu destinaciju.
Upotrijebite #(hashtag) i pratite ključne riječi, a detaljnije o korištenju Twittera pročitajte u našem blogpostu Twitter Tips & Tricks.
Iako će se Facebook možda više koristiti prije samog odabira turističke destinacije jer će potencijalni kupci provjeriti Facebook profile željenih destinacija, postoji način kako da im boravak u vašoj destinaciji postane još ugodnije i zanimljivije iskustvo. Nekoliko je načina da to postignete:
1. Kreirajte aktualne objave
Umjesto standardnih objava kojima upoznajete korisnike s destinacijom, pobrinite se da popratite sva aktualna zbivanja i događanja. Kreirajte evente i pozovite korisnike da se priključe. Korisnik će se rado vraćati na vašu Facebook stranicu jer zna da tu može pronaći sve relevantne i aktualne informacije.
2. Pozovite korisnike da dijele sadržaj
Činjenica je da osobe vole podijeliti sa svojim prijateljima gdje su bili, što su jeli i kako su se lijepo proveli na odmoru. Iskoristite tu činjenicu i pozovite svoje fanove da dijele fotografije i svoja iskustva s ostalim korisnicima na vašoj Facebook stranici. U njima ćete probuditi osjećaj ponosa i zadovoljstva, a vama osigurati odličan i aktualan sadržaj. Također, animirat ćete ostale korisnike na dijeljenje i učvrstiti povezanost koju imate s korisnicima.
3. Pratite travel bloggere
Blogovi su jako popularni i kreiraju dodatnu vrijednost za vaše korisnike. Potražite blogere koji pišu o vašoj destinaciji, te podijelite njihov sadržaj na vašoj Facebook stranici. Obično se u blogovima može pronaći dosta korisnih informacija i uputa za goste i vaši korisnici će to znati cijeniti.
Dijeljenje slika na Instagramu dodatno će zainteresirati potencijalne goste za vašu destinaciju. Stavljajte aktualne slike i potaknite korisnike da dijele svoje.
Odredite jedan (#) hashtag i zamolite korisnike da korištenjem tog hashtaga dopuštaju objavljivanje njihovog sadržaja na vašem profilu.
Kao i na ostalim mrežama, i ovdje će korisnici sigurno postaviti neka pitanja, npr. gdje je nastala određena fotografija jer bi i oni vrlo rado imali istu. Nemojte zapustiti komunikaciju na ovoj mreži. Istina, fotografija je glavna, ali popratite i komentare i zanimljive fotografije vaših korisnika.
Foursquare
Možda vam se čini da Foursquare još uvijek nije toliko zaživio kod nas, ali trebali biste razmisliti malo bolje. Ono što Foursquare može ponuditi svojim korisnicima su brze i objektivne informacije. Došli ste na željenu destinaciju, želite pojesti nešto jako fino, ali ne toliko daleko.
Uključite aplikaciju Foursquare i zaželite: prikaži mi sve riblje restorane koji se nalaze u krugu 1 km i on vam ponudi listu. Osim toga, za svaki restoran možete vidjeti recenzije korisnika koji su već bili tu.
Većina turista dolazi u grad i na licu mjesta otkriva znamenitosti, ljepote, domaću hranu i slično. Ako vam kažemo da sve veći broj turista upravo ovako pretražuje restorane, hotele ili bilo koje objekte, nadamo se da ćete razmisliti o ovoj mreži.
Morate samo kreirati (Check in) lokaciju svog objekta, a za ostalo će se pobrinuti kvaliteta i korisnici koji će rado podijeliti pozitivno iskustvo. Možete potaknuti korisnike da dođu u vaš objekt ako ponudite nagrade za korisnike koji najviše puta naprave Check-in.
Kakva su vaša iskustva u korištenju društvenih mreža za vrijeme turističke sezone?
Izvor:
www.pinterest.com
www.thetourismcompany.com
www.dottourism.com
echo adrotate_group(7);
Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
Odgovori