Sigurno ste pročitali barem nekoliko članaka na temu community managera. To je česta i zanimljiva tema stoga smo je i sami nekoliko puta dotaknuli. U člancima smo objašnjavali u čemu griješe , davali savjete za edukaciju , davali opće upute kako se lakše nositi s poslom te kreirali infografiku da pokažemo običan dan u životu jednog Community managera. Danas, kada su community manageri prešli iz faze “mitska bića” u fazu “svi znaju sve o tome”, svi imaju i savjete o tome kako bi CM-ovi trebali obavljati svoj posao te što je dobro, što je loše, ali… Možda je ipak najbolje da o tome nešto kaže jedan community manager ili u ovom slučaju – managerica. :)
Tko su oni?
To je osoba koja je posrednik između brenda i ciljane publike. O njoj ovisi kako će ono što vi zastupate biti predstavljeno. Mora imati kvalitete koje su mnogo puta spomenute poput: pouzdanosti i odgovornosti, informiranosti, sposobnosti multitaskinga, razmišljanja izvan okvira, pismenosti i konstantnog učenja i praćenja novih trendova. Neprisutnost na društvenim mrežama je nešto što si danas gotovo ni jedno poduzeće ne može priuštiti. Međutim, loše upravljanje komunikacijom je jednako, ako ne i gore, nego uopće ne komunicirati. Zbog toga vam je potreban PROFESIONALAC za komunikaciju.
Ne, to nije posao koji može obavljati bilo tko. Ne, to nije pisanje statusa na Facebooku. Pravi Community management je puno više od toga. S obzirom na stanje tržišta u Hrvatskoj gdje se svi koji imaju Facebook lako proglašavaju community managerima, često dolazi do srozavanja kvalitete cijele struke. Kada zaposlite kvalitetnog pojedinca ili agenciju bit će vam jasno o čemu pričamo.
Pravi Community manager radi puno više od pisanja statusa na društvenim mrežama.
Kako vam mogu pomoći?
Najvažnija zadaća Community managera jest da održava pozitivnu klimu oko vašeg brenda. Uz zacrtanu strategiju i alate kojima to postiže vaša komunikacija će biti usmjerena prema onima kojima se želite obraćati te će uskoro sami korisnici postati ambasadori vašeg brenda. Ljudi najviše vjeruju drugim ljudima!
Druga stvar koje morate biti svjesni – korisnici su lijeni. Ne žele se prilagođavati brendu. Žele da se brend prilagodi njima. Mate Matić neće otići na vaš web potražiti cijenu vašeg proizvoda. Mate će poslati poruku u inbox na Facebooku: Oprostite, zanima me koliko košta vaš novi stalak za lakat? Onda vaš CM pogleda na web stranicu ili neki drugi dostupni dokument ili najčešće već zna napamet koliko košta novi stalak za lakat i odgovori Mati cijenu, performanse stalka, naglasi da je baš u tijeku akcija i pošalje link na vašu stranicu gdje može naći sve dodatne podatke. Korisnik je zadovoljan. Vi ste zadovoljni.
Uvijek je na usluzi korisnicima.
Zašto je nužno imati kvalitetnog Community managera?
Dobra stara poslovica kaže: „Ako mislite da je skupo zaposliti profesionalca, pokušajte zaposliti amatera.“ I sami ćete vrlo lako prepoznati razliku između stranica na društvenim mrežama koje vode profesionalci i onih koje vode ljudi na principu: 1. lajkaj ovu objavu, 2. komentiraj: želim biti admin stranice Stalak za lakat, 3. podijeli na svom profilu, 4. čestitamo, ti si novi admin naše stranice!
Komunikacija uvijek mora biti pravovremena i smislena!
Kvaliteta mora biti neosporna.
Trenutak u kojem ćete shvatiti koliko vam je vaš Community manager važan.
To je osoba koja se brine o vašoj prisutnosti u virtualnoj javnosti, ima jasne ciljeve u ostvarivanju strategije komunikacije na društvenim mrežama, objavljuje ciljani sadržaj za vašu ciljanu publiku koji je atraktivan i aktualan, komunicira s korisnicima stranice redovno te im izlazi u susret sa svim upitima i nejasnoćama te vas redovito izvještava o tome što se događa u virtualnoj stvarnosti.
Kada jednom naučite na visoke standarde, teško se vratiti na staro.
Jasna vizija i strategija će učiniti vaš sadržaj atraktivnim i aktualnim.
Zašto ćete ga pod svaku cijenu htjeti zadržati?
Vaš brend je sada situiran na društvenim mrežama s bazom korisnika koji redovito prate vaš sadržaj, čak i sudjeluju u kreiranju istog, a oko vašeg brenda vlada pozitivna klima jer su sve nejasnoće razrješenje na vrijeme i na najbolji mogući način. Korisnici su informirani o vašem djelovanju, a kada se i ne slažu s vama vi argumentirano objašnjavate svoju stranu priče. Naravno da želite da se ovakav trend nastavi.
Profesionalnost vam donosi dobit.
Na kraju dana, sve ovisi o vama i tome kako vi želite voditi svoj posao. Na kojoj razini kvalitete želite biti i koliko ste spremni ulagati u vlastiti imidž.
Ako želite da profesionalci upravljaju vašim brendom na društvenim mrežama javite se nama!
Izvor slika: https://pixabay.com/
echo adrotate_group(7);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
Odgovori