Community management
Marketing na društvenim mrežama (eng. Social Media Marketing) je danas najbrže rastući segment internet marketinga. Predstavlja proces povećanja konverzacija s korisnicima društvenih mreža, izgradnju svijesti o proizvodu ili brendu te povećanje prodaje. Danas su društvene mreže jedan od najvažnijih PR kanala u realnom vremenu..
Community management predstavlja komunikaciju s vašom ciljanom skupinom na društvenim mrežama. Obuhvaća vođenje profila na društvenim mrežama, redovno plasiranje relevantnog sadržaja, animiranje korisnika te odgovaranje na sva pitanja korisnika.
Kako pristupamo projektu?
- Pripremamo strategiju nastupa na društvenim mrežama
- Dizajniramo Facebook stranicu i sav brendirani sadržaj
- Objavljujemo relevantan sadržaj na dnevnoj bazi
- Komuniciramo s korisnicima od 8:00-23:00
- Odgovaramo na upite klijenata u najkraćem mogućem roku. Komunikacija uključuje fizičke sastanke, e-mail konverzaciju i telefonske konzultacije
- Za vođenje vašeg brenda su zadužena minimalno 2 community managera u dvije smjene
- Izrađujemo mjesečne izvještaje
- Pripremamo nove prijedloge i sadržaj na osnovi generalne strategije
Komentari na naš pristup
Surađivali smo s tvrtkom Akcija na konferencijama WinDays 11, WinDays 13, WinDays 14 i Advanced Technology Day te smo iznimno zadovoljni profesionalno odrađenim poslom te ostvarenim rezultatima. Akcija je kvalitetno vodila komunikaciju s fanovima na društvenim mrežama te tako pomogla proširiti glas o našim konferencijama i pobuditi interes ciljane skupine što je rezultiralo primjetnim povećanjem prodaje kotizacija. U skladu s ovim iskustvima, tvrtku Akcija možemo preporučiti za sve aktivnosti vezane uz vođenje komunikacije na društvenim mrežama.
Tomislav Tipurić, Technology Specialist, Microsoft Hrvatska
echo adrotate_group(14);