Kako radimo i ostvarujemo rezultate

Naslovnica / Case studies / Kako promovirati konferenciju putem društvenih mreža i content marketinga – case study Microsoft WinDays

Kako promovirati konferenciju putem društvenih mreža i content marketinga – case study Microsoft WinDays

Microsoft WinDays konferencija je najveća poslovno-tehnološka konferencija u regiji. Svake godine okupi preko 1.500 sudionika koji kroz nekoliko dana sudjeluju na preko 150 predavanja, panel rasprava i radionica.

 

Microsoft WinDays konferencija

 

Izazov: Kako stvoriti priču oko konferencije?

Pripreme za samu konferenciju počinju 6-9 mjeseci prije same konferencije, dok marketinške aktivnosti počinju 6 mjeseci prije. Akcija je dvije godine bila zadužena za komunikaciju s korisnicima i stvaranje priče.

 

Ciljevi

  • Promovirati konferenciju ciljanoj skupini
  • Angažirati ciljanu skupinu u kreiranju sadržaja
  • Za vrijeme konferencije, uživo prenositi najvažnije događaje putem društvenih mreža

 

 

Kako smo postigli željeno?

Odlučeno je s ciljanom skupinom komunicirati putem društvenih mreža Facebook i Twitter. Uz društvene mreže, odlučeno je redovno pisati blog postove putem kojih će se predstaviti najvažniji tehnološki noviteti o kojima će se govoriti na samoj konferenciji, te raditi intervjue sa sudionicima i predavačima na konferenciji. Uz troje djelatnika Akcije, na projektu su radila i četiri Microsoft Student Partnera.

 

WinDays tim

WinDays14 online tim

 

  • Sve objave su brendirane logotipom konferencije
  • Redovno se objavljuju vijesti vezane za konferenciju
  • Redovno se objavljuju vijesti o tehnološkim novitetima
  • Pišu se blog postovi i rade intervjui sa sudionicima i predavačima
  • Putem Facebook oglašavanja se dodatno promovira konferencija
  • Uživo se prenose najzanimljivija događanja na konferenciji


 

Jedan dio od dvije infografike koje smo radili za konferenciju. Klikom na sliku se otvara cijela infografika.

 

Rezultati kampanje

U dvije šestomjesečne kampanje značajno je povećan broj fanova i pratitelja, te broj posjeta na web stranicu zahvaljujući blog postovima i Facebook oglašavanju. Zahvaljujući kampanji, veliki broj novih potencijalnih sudionika je saznao za konferenciju te se informirao o sadržaju konferencije.

  • +2688 novih Facebook fanova
  • +467 novih Twitter pratitelja
  • +1037 novih tvitova
  • 74 blog posta



Suradnja s Akcijom na projektu Microsoft WinDays14 konferenciji kao i godinu prije pokazala se odličnom. Poznavanje trendova, publike i točnost u izvršavanju definiranih zadataka samo su neke od kvaliteta koji se vežu za Akciju kao podršku za društvene mreže.

Tea Krpan

 

Kontaktirajte nas za ponudu