Hrvatska poštanska banka – redizajn web stranice – koncept
Sudjelujući u natječaju Hrvatske poštanske banke za redizajn web stranice u pogledu informacijske strukture te vizualnih elemenata, kreirali smo moderan koncept stranice prilagođen prvenstveno korisnicima te prezentacijskim i informacijskim potrebama banke.
“Over the fold”
Pri prvom kontaktu s web stranicom korisnicima su prezentirane najvažnije informacije o banci, funkcionalnosti koje najčešće koriste online te izbor ostalih informacija i opcija koje ih mogu zanimati. Na taj način se korisnicima olakšalo snalaženje na stranici. Vizualno i tekstualno su prezentirane brend vrijednosti.
Korisničko iskustvo
S obzirom na to da je internet bankarstvo jedan od najvažnijih razloga zbog kojeg korisnici posjećuju web stranicu, opcija logiranja im treba biti dostupna na najjednostavniji i najbrži mogući način. Zbog toga je smještena na vrhu naslovne sranice.
Potkategorije usluga, koje su na postojećoj web stranici prikazane pomoću individualnih kartica, grupirane su u 3 glavne kategorije, vizualno prikazane ikonama i opisom uz mogućnost odabira kategorije kojoj se želi pristupiti klikom na istaknuti gumb.
Nove funkcionalnosti
Dodatna funkcionalnost koja je implementirana je kalkulator za izračun povrata kredita. Uz par osnovnih informacija korisnici mogu dobiti informativni izračun povrata kredita.
Dizajn
Boje brenda iskorištene su na način da korisnicima boravak i korištenje stranice budu ugodni, a informacije pregledne, dok su kontrastnim elementima istaknuti važni dijelovi, funkcionalnosti i „call to action“ gumbovi.
Odabrana tipografija, oblik te boje gumbova kao i kreirane ikone također doprinose preglednosti i informativnosti stranice, ali i postizanju ciljeva – aktivaciji posjetitelja stranice.
U ovom projektu velika je pažnja posvećena dizajnu kojim se postiže zadržavanje korisnika, utječe na njihovo zadovoljstvo brendom te na postizanje ciljeva klijenta i modernizaciju web stranice.
Radove našeg development odjela pratite i na Behance profilu.