Kako promovirati brend pomoću Facebook igre – case study Prva Liga Adidas webshop
Primjer kako je Prva liga – adidas webshop promovirao Adidas proizvode pomoću naše Facebook igre SocialQuiz i privukao tisuće igrača.
Prva liga je specijaliziran web shop s najvećom ponudom robne marke Adidas. S online prodajom počeli su u Sloveniji prije pet godina, za vrijeme kojih su doživjeli izrazit rast i 2013. godine odlučili su online prodaju proširiti i na druge države EU. Organizacijom nagradnog natječaja na službenoj Facebook stranici tvrtke glavni cilj im je bio povećati bazu korisnika za što su kontaktirali Akciju.
Izazov
Na samom početku nagradnog natječaja, Prva liga-Adidas webshop je imao samo 4.587 Facebook fanova tako da je naš klijent želio povećati taj broj i prikupiti e-mail adrese za promotivne aktivnosti. Adidas je jaki brend i znali smo da možemo ostvariti izvrsne rezultate s pravilno odabranom strategijom.
Ciljevi SocialQuiz nagradnog natječaja su:
- Povećanje broja Facebook fanova na stranici („Likes“)
- Prikupljanje korisničkih e-mail adresa u svrhu remarketinga
- Promoviranje Adidas odjeće i obuće
Kako smo postigli željeno?
- Koristeći FenixApps aplikacijuSocialQuiz.
- Call to action za privlačenje korisnika su objavljivani na redovnoj bazi
- Kreirani su Facebook oglasi kako bi natječaj promovirali većem broju populacije
- Komunikacija s korisnicima na redovnoj bazi
Rezultati kampanje
- 12.265 korisnika je sudjelovalo u nagradnom natječaju
- Prikupljeno 11.023 e-mail adresa korisnika
- 20.579 novih Facebook fanova na stranici
- 00:02:47 prosječno zadržavanje korisnika