Naši radovi

Naslovnica / Case studies

Kako promovirati brend pomoću Facebook igre – case study Prva Liga Adidas webshop

Primjer kako je Prva liga - adidas webshop promovirao Adidas proizvode pomoću naše Facebook igre SocialQuiz i privukao tisuće igrača....

Kako promovirati prodajni asortiman pomoću Facebook igre – case study Kozmo

Primjer kako je Kozmo promovirao prodajni asortiman pomoću naše Facebook igre SocialMemory i privukao nekoliko tisuća igrača....

Kako povećati prodaju putem Facebooka – case study Euroshop

Trgovina Euroshop je korištenjem aplikacije PhotoContest promovirala svoj asortiman za maškare i ostvarila povećanje prodaje za 46%.  ...

Kako organizirati uspješan foto natječaj – case study Adriagate travel agency

Turistička agencija Adriagate je koristila aplikaciju PhotoContest kako bi promovirala ponudu i dodatno angažirala korisnike svoje Facebook stranice....

Kako pomoću Facebook oglašavanja povećati prodaju na web shopu? – case study Froddo shoes

Froddo shoes je zahvaljujući Facebook oglašavanju privukao jako veliki broj kupaca na svoj webshop....

Kako promovirati lokalne događaje preko Facebooka – case study Hotel Park Split

Kako je Hotel Park iz Splita iskoristio prednosti Facebook oglašavanja kako bi promovirao jazz večeri u hotelu i postigao odličnu popunjenost....

Kako promovirati stomatološke usluge preko Facebooka? – case study dr. Perković

Dr. Ante Perković je odlučio putem Facebooka promovirati svoje usluge. Akcija je pokrenula kampanju putem Facebook oglasa te time značajno povećala broj fanova stranice i broja pacijenata....

Kako kreirati i provoditi uspješnu strategiju promocije na Facebooku? – case study Marjan voće

Podizanje Facebook marketinške strategije „iz nule“ uvijek je veliki izazov, ali ujedno i izazov kojeg rado prihvatimo. Izgradnja kompletne marketinške strategije na Facebooku dugoročan je i...

Kako putem društvenih mreža promovirati nove usluge na tržištu? – case study ePošta

Pročitajte kako je Hrvatska Pošta iskoristila društvene mreže i online oglašavanje za promociju novih usluga i povećanje broja korisnika....

Kako pomoću Facebooka povećati udio na hrvatskom tržištu? – Case study Viševica Energo

Pogledajte kako je Viševica Energo povećala prodaju na hrvatskom tržištu...

Kako promovirati konferenciju putem društvenih mreža i content marketinga – case study Microsoft WinDays

Microsoft WinDays konferencija je najveća poslovno-tehnološka konferencija u regiji. Svake godine okupi preko 1.500 sudionika koji kroz nekoliko dana sudjeluju na preko 150 predavanja, panel...

Kako uspješno provoditi dugoročnu community management strategiju – case study Zabranjeno pušenje

Zabranjeno pušenje je u trogodišnjoj uspješnoj suradnji s Akcijom doseglo brojku od preko 250.000 fanova na Facebook stranici i stvorilo prepoznatljivo mjesto za brzo informiranje i komunikaciju...

Kako promovirati konferenciju putem društvenih mreža i content marketinga – case study Microsoft WinDays

Microsoft WinDays konferencija je najveća poslovno-tehnološka konferencija u regiji. Svake godine okupi preko 1.500 sudionika koji kroz nekoliko dana sudjeluju na preko 150 predavanja, panel...

Hrvatska poštanska banka – redizajn web stranice – koncept

Sudjelujući u natječaju Hrvatske poštanske banke za redizajn web stranice u pogledu informacijske strukture te vizualnih elemenata, kreirali smo moderan koncept stranice prilagođen prvenstveno...

Croatia Full of Life & Euro 2016. – kviz aplikacija

Croatia Full of Life kviz je nagradni natječaj u formi online i offline aplikacije, koja je za vrijeme Europskog nogometnog prvenstva 2016. godine u Francuskoj promovirala Hrvatsku kao turističku...

Referada.hr web development projekt Case Study

Web platforma za studentske instrukcije – case study Referada.hr

Referada.hr je servis koji studentima zagrebačkog Ekonomskog fakulteta nudi mogućnost pripremanja za ispite tako da pristupaju instrukcijama, nabavljaju skripte ili pristupaju ispitima koji će...