Od 25.9. do 26.9. bili smo sudionici Socialty Rocks konferencije u Kijevu, koju smo najavili i na FenixApps blogu, s fokusom na Social i Mobile igre te aplikacije. Investitori, publisheri igara, developeri i uspješne tvrtke s fokusom na Social/Mobile apps and games su u velikom broju posjetili ovu konferenciju. Akcija je predstavljala FenixApps, svoj projekt za Facebook aplikacije i igre.
FenixApps je danas jedno od najboljih rješenja na našem tržištu u kategoriji Social Apps & Games. U izradi je još jedna igra za community managere za koju vjerujemo da će postati hit kao što je i SocialMemory – Facebook igra za nagradne natječaje koja ostvaruje vrhunske rezultate!
Organizatori konferencije su omogućili izvrsna predavanja o developmentu, razvoju poslovnih modela, akviziciji korisnika, promociji aplikacija, uspješnim projektima, predviđanjima i trendovima na Social/Mobile apps i games tržištu, a mi ćemo u nastavku sumirati ono što bi vam moglo biti najzanimljivije.
Brendovi i developeri profitiraju od Social/Mobile igara i aplikacija!
Broj korisnika Social/Mobile igara i aplikacija je u velikom porastu, a predviđanja pokazuju da će u 2014. godini 34% internet korisnika igrati Social igre. Takvi trendovi otvaraju velike mogućnosti za brandove i developere. Često se na predavanjima mogla čuti izjava da je lokalizacija igara jedan od ključnih čimbenika za uspjeh. Ulazak na tržišta koja vam nisu poznata je moguć uz pomoć publishera koji imaju već razgranatu mrežu partnera i prisutnost po cijelom svijetu. Publisheri su dobar model na putu do uspjeha, ali naravno, to nije besplatno. Uz udio u projektu publisheri omogućavaju svu moguću infrastrukturu koja je potrebna developerima kao što je: promocija, akvizicija korisnika, serverska podrška i drugo.
Ovakvi trendovi na tržištu brendovima otvaraju velike mogućnosti za promociju i privlačenje novih korisnika (kupaca). U nastavku ćemo na primjeru Akcijskog SocialMemorya pokazati što konkretno igra na Facebooku može predstavljati za jedan brand. SocialMemory omogućava prosječno zadržavanje korisnika unutar aplikacije od 12:30 minuta. Zamislite da u igri imate 5000 igrača koji su izloženi punih 12:30 minuta upravo vizualima vaših usluga, proizvoda ili artikala! Prednost prikazivanja „oglasa“ odnosno vaših vizuala u natječaju je u tome što korisnik svojevoljno pristupa natječaju i izlaže se brandu, a dodatno je motiviran nagradama. Samim time, pozitivno je raspoložen (želi nagradu) i pozitivno razmišlja o brandu čije vizuale gleda (taj brand mu nešto poklanja). Razlika u odnosu na TV ili neki drugi medij je u tome što u igri korisniku oglas nije nametnut na određenom mjestu u određenom trenutku nego on osobno bira kada će mu se izložiti i koliko dugo. I pored svega, korisnici se zabavljaju!
Osim igara za nagradne natječaje kao što je FenixApps, brandovi se mogu brendirati unutar već uspješnih Social igara. Takve igre imaju preko 50.000 aktivnih korisnika mjesečno koji provode preko 30 minuta unutar samih igara. Ukoliko vas zanima oglašavanje unutar takve igre, slobodno nas kontaktirajte.
Da bi razvili uspješnu Social igru s ovakvim brojkama potrebno je okupiti kvalitetan i agilan tim, a koji su koraci nužni za uspjeh saznali smo na predavanju Alexandera Mamontova iz tvrtke Wooga – jedne od najuspješnijih SocialGames tvrtki na svijetu danas.
Mali i agilni timovi osvajaju svjetska tržišta!
U svom predavanju Mamontov je istaknuo Diamond Dash, popularnu Social igru koja je prešla preko 11 milijuna iOS downloada, a projektirana je od strane četveročlanog tima (Product Lead, Product Manager, Backend Engineer, Outsource Flash Engineer)!
Na dnevnoj razini (DAU) aktivno je 4,5 milijuna korisnika!
Mamontov ističe važnost rada u agilnim i malim timovima gdje je komunikacija brza i gdje se odluke donose u kratkom vremenskom roku. Morate ostati fokusirani i kroz što više iteracija pokušati doći do najboljih rezultata.
Ne zaboravite testirati vašu igru s pravim korisnicima jer ono što je vama jasno (i zabavno) ne mora biti vašim krajnjim korisnicima. Jednostavno, pozovite prijatelje ili roditelje i pratite njihove reakcije za vrijeme korištenja aplikacije/igre.
Nakon što ste plasirali vašu igru, testiranje i daljnje usavršavanje postaje ključni faktor. Imajući na raspolaganju što više podataka lakše ćete donositi prave odluke. Iako su analitike važne ipak vi morate donijeti odluku i to u kratkom roku, ali u konačnici ne mora svaka odluka biti dobra.
Na temelju testiranja ćete znati u kojem trenutku dodavati koje funkcionalnosti. Odaberite 2 najbolje solucije po vama i testirajte koja bolje prolazi. Znalo nam se događati da na FenixApps projektu imamo i do 10 hipoteza koje bi se moglo testirati, ali to smo morali svesti na minimum, 2-3 hipoteze koje su po nama najbolje. Vrijeme je trošak, a brze odluke (nadamo se i prave) su ključne za uspjeh!
NE KOMPLICIRAJTE, već izbacite MVP (minimum viable product) i testirajte. Proizvod možete razvijati i do dvije godine, da biste na kraju mogli shvatiti da to nitko ne želi. Sličan pristup imamo na projektu FenixApps gdje se trudimo izbaciti što više MVP-a kako bi testirali koje od postavljenih hipoteza najbolje prolaze. Naravno da sva ta testiranja ne bi bila moguća bez pretpostavke agilnog tima i brze komunikacije.
Let’s play game!
Organizatorima pohvale za izvrsnu konferenciju i kvalitetne predavače koje su doveli. Osim što smo stvorili mrežu novih kontakata (a u realizaciji su i nove suradnje) uživali smo u prekrasnom Kijevu i super hrani! :)
Ovim putem bih pozvao sve game developere, ukoliko ste zainteresirani za bilo koji oblik suradnje, javite se na petar@fenixapps.com!
Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
Odgovori