
U 2014. godini napisali smo 36 postova. U nastavku pogledajte kojih 5 ste najviše čitali i provjerite jeste li nešto propustili.
No. 5 – Šest predviđanja za social 2014. godinu.

Trendovi u 2014. godini.
Na samom početku 2014. godine, iznijeli smo svoja predviđanja o trendovima na društvenim mrežama. Podsjetite se što se pričalo prije godinu dana te koji su se trendovi i realizirali.
No. 4 – Zbog čega ne radimo po per-success modelu?

Odnos klijent – agencija mora biti pun povjerenja.
Svako toliko dobivamo upite klijenata koji, zainteresirani za naše usluge, traže ponudu nakon čega traže da nam ne plate cijenu iz ponude, nego da nam plate u zavisnosti od prodane robe/usluga. Pročitajte zašto ne pristajemo na takvu suradnju te kako se može mjeriti uspjeh digitalne kampanje.
No. 3 – Zašto biste trebali početi razmišljati o content marketingu?

Content marketing.
Content marketing koristi drugačiji pristup od tradicionalnog marketing. Njegova svrha je dati odgovore na pitanja korisnika, dati mu rješenje problema, educirati ga, pomoći mu u izboru. U prvom planu nije proizvod, već korisnik, i sadržaj koji njega zanima. Iako postiže jako dobre rezultate, mnogima je još uvijek nepoznanica zbog čega smo ga mi objasnili u jednom od naših postova.
No. 2 – Krah Facebook priče ili početak nečega boljeg?

Kriza na Facebooku?
U ožujku 2014. svi su mediji brujali o rezultatima koji su govorili kako je organski doseg objava na Facebooku sve manji te da mu se bliži kraj, a mi smo se s druge strane samo slatko nasmijali. :) Oglašavanje na Facebooku kao i community management i danas su učinkoviti marketinški alati, ali samo ako se prate promjene, prilagođavaju strategije i ako se radi kvalitetno i profesionalno.
No.1 – Koliko košta Facebook oglašavanje?

Koliko košta Facebook oglašavanje?
Oglašavanje na Facebooku jeftinije je od oglašavanja putem klasičnih medija, ali cijene značajno variraju i ovise o mnogim parametrima pa su moguće i varijacije u rezultatima. Prije nego što provjerite cijene oglašavanje u najčitanijem postu 2014. godine, preuzmite naš besplatni ebook “Detaljni vodič kroz Facebook oglase“.
U prošloj vas je godini najviše interesiralo Facebook oglašavanje pa se nadamo da ste kroz naše postove i e-bookove saznali kako ih efikasno koristiti, kako dobiti povrat na uloženi novac te kako postaviti realne ciljeve. Nastavite nas pratiti i čitati kako bi bili u tijeku sa svim novostima, kako bi pronašli za vas najbolji način online promocije i educirali se.
Pišite nam i o čemu bi htjeli da pišemo na blogu, koje teme da obradimo, a mi ćemo se potruditi da vam ispunimo želje. :)
Izvori slika:
1. HD Walpapers
2. empremendia
5. AdWeek
6. Mashable
Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
[…] statistike i za ostale godine: 2013., 2014., […]