
Akcijin portfelj digitalnih projekata bogatiji je za još jedan uspješan projekt. Nakon što smo već prije ostvarili iznimne rezultate, vodeći social media strategiju za servis ePošta, uspješno smo isporučili responzivnu i funkcionalnu web stranicu za ovaj servis Hrvatske pošte.
Naš development tim – Fenix, sudjelovao je u natječaju za razvoj web stranica servisa ePošta u kojem je zadatak bio modernizirati stranicu servisa na način da je učinimo responzivnom, odnosno intuitivnom za korištenje na mobilnim uređajima, zajedno s kreativnim i funkcionalnim rješenjima podstranica “novosti” i “mpošta“. Za izradu responzivne stranice, korišten je Twitter Bootstrap, a uz responzivan CSS, postojeći HTML je gotovo u potpunosti prerađen. Definiran je Use agent, nakon čega je pomno dizajnirano interaktivno sučelje koje će istovremeno biti intuitivno i jednostavno za korištenje, ali i funkcionalno.
Development i dizajn web stranica servisa ePošta samo je jedan u nizu uspješnih projekata našeg web development tima koji je, nakon četiri godine iskustva u izradi Facebook aplikacija, ove godine u potpunosti pivotirao prema custom web developmentu koji se fokusira na planiranje, dizajn i razvoj modernih i funkcionalnih web stranica i web aplikacija. Uz projekte referada.hr i ePošta, možemo slobodno zaključiti da je mjesec srpanj itekako bio uspješan, a suradnja čitavog tima na projektima naznaka je smjera u kojem se krećemo – smjera kreiranja cjelovitih i funkcionalnih web rješenja uz kvalitetno odrađen tehnički dio developmenta, zajedno s funkcionalnim dizajnom, SEO-om i conversion rate optimizacijom. Više o Fenixu možete pročitati u službenom company profileu.
Pored novoostvarene suradnje u developmentu, sa servisom ePošta nastavljamo surađivati i u marketinškom dijelu – u provođenju strategije komunikacije i promocije servisa ePošta putem Facebooka. U “pitchu” koji je zahtijevao rješenja za povećanje broja korisnika servisa i učestalosti korištenja, pozicioniranje servisa u skladu s brend vrijednostima te informiranje što većeg broja potencijalnih i postojećih korisnika o prednostima i mogućnostima servisa putem društvenih mreža, ponudili smo optimalna rješenja. Pored brendiranog sadržaja, implementacije inovativnih oblika komunikacije na društvenim mrežama i opuštene komunikacije prilagođene društvenim mrežama, uključene su i kreativne kampanje kojima se promoviraju dodatne vrijednosti servisa i motivira korisnike na češće korištenje.
Nastavljamo uspješnu suradnju s Hrvatskom poštom i u narednoj godini, a svi koji žele isto mogu nam se javiti.
Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
[…] of service through social networks, we offered the best solution,” the agency wrote on their website. “In addition to branded content, implementation of innovative forms of communication on social […]