Već smo pisali o Twitteru i njegovu korištenju u prošlim blog postovima. Jedna od najpopularnijih društvenih mreža dinamična je i iznimno interaktivna sredina gdje stvari teku brzo i u realnom vremenu, te je kao takva iznimno zahtjevna za community management. Korisnici očekuju odgovor brzo, a također se nastoji i privući što više novih followera stvarajući dobru interakciju s drugim korisnicima uz zanimljiv sadržaj.
Twitter ima web i mobilno sučelje, te još mnogo third-party aplikacija koje omogućavaju korištenje ovog servisa. No, Twitter također ima i alat za „profesionalce“, ljude koji stvaraju sadržaj i koriste ovaj servis u profesionalne svrhe. Kupljen od strane Twittera, TweetDeck je moćan alat koji omogućava da upravljate kompletnim sadržajem svog (i drugih) Twitter računa u jednoj jedinstvenoj aplikaciji uz koju je jednostavno pratiti sve što se događa na timeline-u. TweetDeck je dostupan besplatno na https://about.twitter.com/products/TweetDeck
Dodavanje računa i postavljanje

Dodavanje računa je iznimno jednostavan proces.
TweetDeck je posebno koristan ljudima koji imaju (ili vode) više od jednog računa na Twitteru. Dodavanje novih računa jednostavan je proces koji se obavlja iz Settings opcije koja je dostupna na kontrolnoj ploči s lijeve strane aplikacije. Ovdje možemo postaviti različite postavke za potpuno prilagođavanje našeg TweetDecka vlastitim potrebama. U kartici Accounts možete jednostavno dodati nove račune uz opciju Add Twitter account, nakon čega se možete prijaviti na drugi račun i omogućiti TweetDecku pristup istom. Također, u Settings opciji možete postaviti i mnoge druge postavke, primjerice, prikazivanje tvitova u realnom vremenu (opcija Stream Tweets in realtime u General kratici), postaviti veličinu slova, ili pak promijeniti boju pozadine i širinu stupaca.
Stupci
Jedna od najvećih prednosti TweetDeck-a je eliminiranje nepotrebnog manevriranja između različitih korisničkih računa i praćenje svih unutar jednog sučelja, pomoću jednog računa kojeg možete kreirati pri pokretanju aplikacije. Sadržaj je organiziran u stupce. Sadržaj stupaca može biti bilo koji aspekt Twitter računa, poput timeline-a, privatnih poruka ili pak rezultata pretrage.
Dodavanje novog stupca je jednostavno. Sa lijeve strane aplikacije, na kontrolnoj ploči, pritisnite na „Add Column“ opciju. Nakon toga, u dijaloškom prozoru imate širok izbor opcija koje možete odabrati; od vlastitog timeline-a, preko posebno organiziranih lista, privatnih poruka (tzv. „DM“-ova) itd.
Liste

Tweetdeck liste
Liste su još jedna bitna stavka TweetDecka koje su preuzete s Twittera. Ova opcija omogućava korisniku da izaberu i kategoriziraju korisnike koje prate. Tako možete, primjerice, stvoriti listu za korisnike koji tvitaju iz Hrvatske ili koji su pak vaši kolege s posla. Stvaranje lista je jednostavno, odabarite opciju Lists iz lijeve kontrolne ploče, nakon čega možete imenovati svoju listu, dati joj opis i postaviti opciju da li je vaša lista vidljiva drugim korisnicima ili ne, putem opcije Privacy. Liste kasnije možete dodati na početni ekran putem već spomenute opcije Add column, te ih pratiti.
Search
Već je poznato da Twitter koristi hashtagove kako bi olakšao raspravu o određenoj temi. TweetDeck ima ugrađenu tražilicu koja ne samo omogućava pretragu po određenim pojmovima, već i stvaranje zasebnog stupca za praćenje isključivo te pretrage. Ovo je iznimno korisno za profesionalce, jer omogućava praćenje tema bitnih za klijente, te također omogućava stvaranje novih interakcija sa novim korisnicima. Search možete pronaći u sidebaru, gdje se nalazi tekstualno polje sa povećalom.

Tweetdeck search
Svoju pretragu također možete suziti pomoću filtera u gornjem dijelu stupca; primjerice, možete pratiti tvitove o određenoj temi samo od verified računa, ili pak prikazivati samo tvitove koji imaju više od 10 RT-ova. Nakon što ste podesili sve kriterije svoje pretrage (zapamtite, ovdje možete koristiti logičke operatore poput OR, AND i sl.), klikom na Add column možete pratiti svoju pretragu sa početnog sučelja.
Custom timelines
Jedna od novosti koju TweetDeck donosi u novim verzijama jest i korištenje Custom timelinea. Custom timeline se može opisati kao kolekcija tvitova. Primjerice, imate tvitove iznimno zadovoljnih korisnika vaših proizvoda. Oni se mogu organizirati u custom timeline te ih se, primjerice, može prikazati na vašoj web stranici. Svaki custom timeline je javan i ima svoju posebnu web adresu koju možete podijeliti sa svojim korisnicima. Ova je mogućnost dostupna u kontrolnoj ploči. Nakon stvaranja novog stupca, možemo ga imenovati i početi „prikupljati“ tweet-ove u njega. Proces je jednostavan, svaki tvit, kad mu se približi kursorom, dobiva novu opciju prikazanu kao četverosmjerna strelica. Kliknemo na nju i tvit odvučemo do našeg custom timeline stupca.
Tweetanje i schedulanje
Tvitanje iz TweetDecka moguće je klikom na New tweet opciju unutar kontrolne ploče. U gornjem dijelu, biramo sličicu računa s kojeg želimo tvitati (možemo i isti tvit poslati s različitih računa), te tvit upisujemo u teksutalno polje. Add image opcija nam omogućava da dodamo sliku u naš tvit, a posebno korisna opcija za community managere jest Schedule tweet koji omogućava da isplaniramo naše tvitove i objavimo ih u točno određeno vrijeme. Imajte na umu da dodavanje slike u tvit nije moguće ako je „schedualan“.
Koristiti li ne?
Twitter je jedna od najbitnijih i najinovativnijih društvenih mreža koja omogućava, ali i zahtjeva brz protok informacija. Fleksibilnost i dinamika su jako bitne kvalitete ovog servisa, koji svakog dana prikuplja sve više korisnika koji međusobno komuniciraju. TweetDeck rješava sve probleme za ljude koji se aktivno i profesionalno bave Twitterom, omogućujući im visok stupanj podešavanja prema vlastitim željama, te ga sa sigurnošću možemo preporučiti svim aktivnim korisnicima, kao i profesionalcima. :)
Ne zaboravite nas pratiti na Twitteru na @Akcijaaa!
Koristite li aktivno Twitter?
echo adrotate_group(7);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
[…] ciljanu publiku prilično je jednostavno. Upotrijebite neki od alata kao što su HotSuite ili Tweetdeck kako biste lakše komunicirali i došli do korisnika koji bi mogli biti zainteresirani za vašu […]
[…] na sve komentare većina će se složiti kako je odlična osnova koja uz primjenu Twitter Tipsa, Tweetdecka i Twerioda može biti dovoljna za optimizaciju Twitter računa i postizanje željenih […]
[…] na sve komentare većina će se složiti kako je odlična osnova koja uz primjenu Twitter Tipsa, Tweetdecka i Twerioda može biti dovoljna za optimizaciju Twitter računa i postizanje željenih […]
Molim Vas da mi objasnite kako mogu namjestit vrijeme za tweet , ja uđem na vrijeme i on mi ne da ga promijeniti.
Hvala
Iva, mi koristimo Tweetdeck i nemamo problema sa schedulanjem tvitova. Možete li detaljnije objasniti problem?