Možda u svojoj okolini sve više čujete riječ LinkedIn i pitate se da li je to nešto što svakako trebate imati ili nešto što i nije toliko važno. Odmah na početku ćemo riješiti tu dvojbu i reći vam da nećete požaliti ako otvorite LinkedIn profil. Dovoljno je da znate da je riječ o internetskom servisu koji je stvoren zato da bi poslovnim ljudima omogućio efikasnije ostvarivanje i održavanje kontakata s kolegama, poslovnim partnerima, klijentima i ostalim djelatnim osobama s kojima povremeno ili stalno surađuju. Prije nabrajanja svih mogućnosti, koristi i prednosti ove poslovno društvene mreže vidjet ćemo koje je sve korake potrebno napraviti kako biste kreirali svoj profil.
Prvo otiđite na https://www.linkedin.com/reg/join te upišete svoje ime, prezime, e-mail adresu i lozinku. Zatim kliknite na Join LinkedIn. Nakon što odaberete svoju državu i poštanski broj nudi vam se mogućnost odabira između toga da li ste zaposleni, tražite posao ili ste student. Naravno, ovo odaberete prema onome što uistinu i jeste. Ako još studirate, ali i tražite posao nemojte se mučiti s tim što odabrati. Odaberite jedno od toga, a nakon kreiranja profila moći ćete popuniti sve ostale informacije pa tako i o tome što studirate (ako ste u startu izabrali da tražite posao). Ako ste zaposleni, odmah vam se traži i da napišete u kojoj firmi te potom i kojom se djelatnošću bavi ta firma. Nakon unesenih podataka kliknete na Create my profile.
Sada nam je preostalo još samo nekoliko koraka. Prvo upišete svoju e-mail adresu nakon čega vam se ponudi da se „spojite“ sa svim osobama s kojima ste prethodno bili u bilo kakvom kontaktu putem e-maila, a koje već imaju svoj Linkedin profil. To spajanje možete poistovjetiti sa slanjem zahtjeva za prijateljstvo na Facebooku jer vas i ovdje ta osoba treba odobriti te nakon toga možete vidjeti sve informacije i sadržaje koje ta osoba dijeli putem svog profila. Na Slici ispod jasno možete vidjeti da od svih ponuđenih sami odabirete one osobe s kojima se želite spojiti.
Ovaj, a i sve sljedeće korake možete preskočiti odabirom Skip this step opcije ili potvrditi odabirom Add Connection(s) opcije. To znači da od ponuđenih osoba ne morate odabrati nikoga i nikad ili da njihovo dodavanje možete samo odgoditi za poslije. Sljedeći korak vam nudi opciju slanja pozivnica svim vašim kontaktima s e-maila. Ovdje možete odabrati Invite to Connect opciju s kojom pozivate sve ili samo odabrane osobe da se pridruže Linkedinu ili pak možete preskočiti i ovaj korak.
Po vlastitom izboru odmah se možete spojiti i s osobama čiji kontakt nemate u svom e-mailu. Nakon ovog koraka Linkedin će vam čestitati na kreiranju profesionalnog profila te ponuditi opciju da tu vijest podijelite na svom Facebook i/ili Twitter profilu.
Što vam još LinkedIn nudi? Nakon svih ovih koraka nudi vam se još jedna vrlo značajna mogućnost. Možete izabrati da li želite Basic ili Premium stupanj. Basic stupanj je besplatan te vam pruža samo mogućnost kreiranja profesionalnog profila i izgradnju mreže, pridruživanje grupama te traženje i prijavu za posao. Premium stupanj, uz osnovne „stvari“ koje nudi i Basic, pruža i sljedeće mogućnosti:
- Uvid u osobe koje su pregledavale vaš profil
- Pregledavanje profesionalnih profila više od 150 milijuna korisnika
- Slanje poruka osobama s kojima niste direktno povezaniVrhunske (uvjete) pretrage
- Spremanje profila u foldere
- Dodavanje bilješki i kontakt podataka na bilo koji profil
- Mogućnost dopiranja do više od 150 milijuna korisnika
Početna cijena za Premium stupanj je 24.95$ što uopće i nije mnogo s obzirom na mogućnosti koje pruža. Ne morate odmah na početku odabrati ovaj stupanj, za početak odaberite besplatni, Basic stupanj te nakon što se bolje upoznate s Linkedinom možete, po potrebi, odabrati i Premium.
Ovaj dio posla je bio jako brz i jednostavan. Sada trebamo podesiti profil i onda nam preostaje ono najvažnije – upoznati se s mogućnostima i prednostima LinkedIn-a. Više o LinkedIn-u saznajte u sljedećem članku!
Pročitajte još:
Koristite li već LinkedIn? Jeste li imali konkretne poslovne koristi?
echo adrotate_group(11);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
Ovaj linkedin-baby-tutorial post je nebitan. -Da, nebitan. Osoba koja se odluci za kreiranje linkedin profila nije bakica s placa.
Bilo bi zanimljivije da se radi o nekoj detaljnoj anlizi Linkedina s obzirom na druge socijalne mreze ili neka statistkia o tome koliko linkdin pomaze poslovanju ili kakva je praksa velikih/malih kompanija sa linkedinom… ali ovako, jedino sto mi pada napamet je wtf?
Wtf za Zanu, jer sve sto doticna pise tice se nekih malih i nebitnih tema (http://akcija.com.hr/author/zanasliskovic/). Ovo mi govori da Zana ne zna, nije zainteresirana, za nesto drugo ili joj se ovakve teme namecu od rukovodecih.
“There’s no such thing as a bad remark, only a guideline.”
Hvala ti puno na komentaru, ali naravno, ima tu i naš odgovor. U našem radu s društvenim mrežama shvatili smo da i dalje jako puno korisnika ne koristi niti osnovne funkcije (ili uopće nije otvorila profil) pojedinih društvenih mreža, i da je potrebno raditi edukaciju za razne profile internet korisnika. Da, pišemo i “high-level” postove, ali je potrebno pisati i članke za osnovno korištenje društvenih mreža. To je čisto naše iskustvo i mišljenje, te ćemo i dalje imati ovakve članke.
Tebi još jednom hvala na mišljenju, ali bi voljeli da se sljedeći put potpišeš pravim imenom i email adresom, jer na taj način bi više cjenili komentar. Jednostavno, nemamo namjeru slušati savjete anonimaca.
[…] članku Kako otvoriti LinkedIn profil? kreirali smo profil te nam sada preostaje da ga nadopunimo s potrebnim informacijama. Proći ćemo […]
Stvarno Zana, sta je slijedece, “Kako odgovoriti na SMS poruku?”, “Kako instalirati gtalk na Windows 7?”, “Kako pravilno mentionati na twitteru?”. OHWAIT, taj post si vec napisala, bravo za tebe! :)
[…] u grupe koje su tematski povezane sa djelatnošću vaše web stranice i sudjelujte u diskusijama. Kako otvoriti LinkedIn profil možete saznati klikom na link, a svakako pročitajte i 5 LinkedIn savjeta o tome kako da Vaš […]