Stara poslovica koja kaže: „Slika govori više od tisuću riječi.“ vrijedi i danas, posebno na Instagramu o kojem smo već pisali da je jednostavno “place to be“. Ako ste i vi jedni od mnogih koji su odabrali ovu društvenu platformu za promociju svog brenda, onda svakako pročitajte naših sedam savjeta kako poboljšati vizualnu komunikaciju na Instagramu i istaknuti svoj brend u moru drugih fotografija.
#1. Prilagodite se svojim followerima
Kratko i jasno! Ako želite da vam se followeri konstantno vraćaju na vaš profil, komentiraju i lajkaju vam objave onda im morate dati onaj sadržaj koji ih najviše privlači. Činjenica je da je ova brzorastuća društvena mreža postala pravo okupljalište modnih trendseterica, istinskih gurmana, sportski osviještenih osoba, ali i hedonista. Dakle, ako vaša publika neprestano dijeli fotografije iz ureda, poslovnih ručaka, večernjih izlazaka ili teretane i saune, onda to radite i vi! Na primjer, objavite fotografiju spokojnog wellnesa u svom hotelu ili ekskluzivno uređenog restorana, kao i brojne delicije koje spremaju vaši vrhunski chefovi. Ponudite im originalan sadržaj koji će imati samo vaš pečat!
#2. Objavite najbolje od najboljeg!
Podijelite s javnošću ono najbolje što imate i nudite. Naravno, ponekad je dobro uložiti “poneku kunu” u profesionalno fotografiranje proizvoda i usluga, no ako su vam financije bolna točka, bez brige, Instagram ima ukupno 23 filtera + normal koji nećemo svrstavati u to opciju, ali ako ga uzmemo u obzir, ova društvena platforma vam omogućava objavu jedne fotografije na 24 načina. Još ako se uz to poigrate malo s kontrastom, toplinom, oštrinom, sjenama, onda ne vidimo razlog zašto vaše fotografije ne bi bile vizualno zanimljivije i privlačnije od drugih sadržaja na naslovnici vaših followera.
#3. Tekstualna fotografija na Instagramu. Zašto ne?
Dijeljenje generičkih sadržaja koji se ne povezuju s brendom, propuštena su prilika na Inastagramu. Organizirate doček Nove godine? Ili su u tijeku akcijske cijene vaših proizvoda. OK. Recite to tekstualnom fotografijom, umjesto klasičnih fotografija koje će većina koristiti za tu prigodu. Dakle, stvorite poruku, dajte ljudima zanimljivog ambasadora, spojite to sa uslugom koju želite iskomunicirati i sigurni smo kako će se brzinsko pregledavanje sadržaja na naslovnici vaših followera zaustaviti upravo na vašoj objavi.
#4. Ispričajte cijelu priču o brendu
Da, Instagram je mobilna platforma za dijeljenje fotografija, ali pisanje je jedna od ključnih komponenti uspjeha. Najzanimljiviji i najpopularniji brendovi na Instagramu doslovno pišu “mini-blogove” kako bi prenijeli svoju poruku. Na taj način, publika prepoznaje trud, angažiranost oko njih, što u konačnici dovodi do većeg broja dijeljenja, komentara, ali i onog najvažnijeg – odanosti korisnika prema brendu.
#5. #hashtag, #hashtag i samo #hashtag
Općepoznato je da hashtagovi pomažu promociji i širenju spoznaje o brendu na Instagramu. Da bi vaše fotografije bile dostupne što većem broju korisnika te da bi ih lajkali i pratili novi ljudi, koristite hashtagove. Promovirajte svoj brend #imebrenda, ali i druge popularne hashtagove, kako na hrvatskom, tako i na engleskom jeziku. S pravim hashtagom možete samo povećati doseg svog sadržaja i brenda. Ograničena količina hashtagova po objavi je 30, no to je sasvim dovoljno da smisleno opišete svoj sadržaj.
#6. Interakcija s publikom
I vrapci na grani znaju da je interakcija s publikom ključ svake uspješne strategije na društvenim mrežama. Upravo to i je cilj društvenih mreža. No, na Instagramu je interakcija s publikom posebno važna, pogotovo ako se uzme u obzir da je ova društvena platforma najpopularnija među osobama mlađim od 30 godina koja ovdje traži sve više i više važnih i zanimljivih informacija. Zato, upoznajte svoju “ekipu”. Komentirajte im i lajkajte fotografije, @mention-ajte ih, privucite ih sebi, budite u pravo vrijeme na pravom mjestu.
#7. Promoviraj svoj Instagram profil
I ono najvažnije – uz promociju svojih usluga ili brenda, promovirajte i svoj Instagram profil! Ako imate Instagram, pretpostavljamo da imate otvorenu i Facebook stranicu preko koje možete kreirati oglase i za Instagram kojima ćete povećati doseg svojih objava te privući veći broj followera Instagram profila. Bez obzira na to što se Instagram profil ne može promovirati direktno, oglasi kojima se promovira određena usluga ili proizvod s linkom na web stranicu također privuku određeni broj novih followera.
Što još može pomoći u promoviranju brenda ili proizvoda na ovoj društvenoj platformi koja trenutno broji više od 400 milijuna korisnika? Podijeli s nama svoje mišljenje.
echo adrotate_group(7);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
Odlican tekst. Sazet i koncizan a opet pun vrednih informacija. Samo kako promovisati proizvode ili usluge koji nisu popularni?!
Hvala ti na pozitivnim komentarima na tekst.
Što se pak tiče tvog upita, oni proizvodi ili usluge koje se često negativno percipiraju u javnosti, možeš vrlo jednostavno predstaviti i na Instagramu. Naprimjer, u obliku zanimljivih infografika, opuštenom komunikacijom, zanimljivim sadržajem ili određenim savjetima kako baš taj proizvod ili usluga mogu pomoći tvojoj ciljanoj skupini.
Također, kreiranjem objava “iz prve ruke”, odnosno objavljivanjem iskustava korisnika koji koriste te proizvode, pridonose izgradnji svijesti o tvom postojanju na ovoj društvenoj platformi, a time i izgradnji imidža.
Bitno je istaknuti zašto je baš tvoj proizvod ili usluga važna u životu pojedinca, a da toga korisnici možda nisu niti svjesni niti o tome razmišljaju. Impresivne fotografije pričaju više od riječi. :)
Nadamo se da smo ti pomogli. :)
[…] hashtagovima smo već pisali, ali ponavljanje je majka znanja pa se podsjetimo. Zašto su hashtagovi toliko bitni? Bitni su jer […]