UTM tagovi za Facebook oglase

Naslovnica / UTM tagovi za Facebook oglase

  1. […] što ste kreirali UTM tagove i Facebook oglase koji vode na web stranicu s UTM ekstenzijom, prelazimo na praćenje rezultata, […]

  2. […] Budući da imate na raspolaganju 5 različitih CTA dodataka, koristite odvojeno testiranje gdje god je to moguće provesti. Primjerice ako želite povećati posjetu na svoju web stranicu možete pokušati s prodajnim CTA (Shop Now ili Book Now) ili pokušati mekši pristup sa ‘Learn More’. Tako ćete testirati uspješnost pojedinih CTA tipki, ali i bolje spoznati navike i preferencije vaših kupaca. Ne zaboravite kreirajti UTM tagove kako biste u Google Analyticsima preciznije pratili uspješnost CTA buttona. Više o ovom pročitajte u našem blogpostu UTM tagovi za Facebook oglase. […]

  3. […] 21. Koristite UTM tagove kako bi pratili rezultate, odnosno posjećenost i ponašanje korisnika koji dolaze putem različitih kanala kojima promovirate blog. […]

  4. […] rezultate kako biste ostvarili još bolje rezultate. Pisali smo već o mjerenju rezultatu uz pomoć UTM kodova i mjerenja rezultata uz pomoć Google Analyticsa, a sada donosimo kako uz pomoć Facebook […]

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *



Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!

Prijavi se na naš newsletter

 

Upiši svoju email adresu.