Slikovni sadržaji na Facebook stranici

Naslovnica / Slikovni sadržaji na Facebook stranici

  1. Marin Knežević napisao:

    Odličan članak je od kojeg mi je kao profesionalcu najkorisniji sam uvod. E sad bih dodao par primjedbi i pitanja. Članak je usmjeren prema početnicima, a odmah u startu za alat PS kao industrijski standard (od cca 6000kn). Dakle prilično teško spojivo. Jedan potpuno besplatni GIMP bi tu bio puno optimalnija preporuka. Dalje bi bilo zgodno spomenuti optimalnu jpeg kompresiju za fotografije i bitnu napomenu od strane FB-a – ako ne želite da se vaše slike dodatno komprimiraju (što FB radi na totalno devastirajući način) pripazite da njihova veličina (težina) bude ispod 100kB. Vezano uz spomenuti Highlight – ajmo sad zanemariti opću konfuziju FB-a oko previše besmislenih dimenzija i prikaza grafike u različitim i nespojivim omjerima – koliko zapravo ima smisla imati posebnu grafiku prilagođenu takvom sadržaju ako znamo da je ona u konačnici korisna samo na našoj FB stranici koju fanovi u pravilu ne posjećuju ponovo već naše objave prate putem svog timelinea gdje Highlight format uopće nema smisla? I na kraju kod brandinga, ako već imate profi (ili barem poluprofi) odrađen logo, vjerojatno imate i verziju sa prozirnom pozadinom, a ako nemate inzistirajte da to dobijete od onog tko Vam je logo i radio ;). Besplatan (za nekomercijalnu upotrebu) alat koji vam uz ostalo na relativno jednostavan način omogućava brendiranje više fotografija odjednom zove se Fast Stone Image Viewer. Evo, u tom smjeru bi išli moji savjeti u tekstu s puno manje korak po korak detalja za pješake za volanom F1 ;). Pozdravljam.

    • Nikola napisao:

      Bok Marine,

      hvala ti što si pročitao naš članak, i hvala ti na komentaru!

      GIMP je odlična opcija sa hrpom mogućnosti, ali meni osobno smeta nespretno korisničko sučelje, Naravno, (gotovo) sve mogućnosti Photoshopa su dostupne u GIMP-u, te je odličan za ljude koji nemaju dovoljno budžeta da si priušte komercijalna rješenja :)

      Također, mnogo ljudi posjećuje stranicu brenda na Facebooku (dakle, ne samo objave na News Feed-u), a highlight može biti super primjerice, za konstrukciju vizualnog vremeplova tvog brenda na stranici.

      A što se pak brendinga tiče, bio je cilj da osobama približimo osnovnu funkciju slojeva i logiku njihovog korištenja. Dakako, svaki “pravi” dizajn studio mora klijentu dati i transparentni vektorski logo :)

      Još jednom, hvala na primjedbama i srdačan pozdrav! ;)

  2. Romana napisao:

    Bok dečki,

    Super savjeti ali 403×403 ne funkcionira na novom TL, takva fotka se vidi cijela tek kad se klikne na nju. Na novom TL je idealno 960×720 ali ta se onda ne vidi cijela na stranicama koje nemaju novi TL – feeling confused :)

    • Nikola napisao:

      Bok Romana,

      svakako, ukoliko se radi o “pravoj”, velikoj slici, njene dimenzije bi trebale biti 960×720, jer se onda u full screenu vidi puni sadržaj slike.

      403×403, odnosno je veličina thumbnaila, tj. pregleda slike, te je idealan za, kao što smo spomenuli, pitanja, citate i slično, kada nije potrebno da korisnik klikne za puni prikaz da prenesemo informaciju. :)

      Srdačan pozdrav!

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *



Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!

Prijavi se na naš newsletter

 

 
Upiši svoju email adresu.