Krah Facebook priče ili početak nečega boljeg?

Naslovnica / Krah Facebook priče ili početak nečega boljeg?

  1. Mateo napisao:

    Pa obzirom da je moguće dobit klikove na promoted story po manje od POLA PENIJA potencijal je još uvijek ubitačan! (A ako je story dobro napravljen dobiva se i lajkove na stranici po smješnim iznosima)

  2. Luka napisao:

    Sve lijepo objašnjeno, a paničare samo oni koji ne razumiju baš dobro kako stvari funkcioniraju.

  3. Tibon Line napisao:

    Hvala Vam za ovaj članak .. krah social medie se jednostavno ne može dogoditi. da je to istina tržište smartfona bi padalo a ne munjevito raslo prema gore. 2013 godine je 50% korisnika mobilnih uređaja imalo smartfone i predviđali su 2016. kao 75%, a bit će ih puno puno više. i sami pogled na prijatelje koji koriste fb i koliko provode slobodnog vremena na njemu dokazuje kako će se fb još dugo razvijati, a s njime i marketing.

  4. […] Reach je pao i ne ostvarujete rezultate kao nekada? Ne uspijevate podignuti aktivnost korisnika na vašoj Facebook stranici? U tome će vam pomoći FenixApps Facebook aplikacije. Aplikacije su predstavljene u 2012.godini, a do danas su ih uspješno koristili klijenti u Hrvatskoj i diljem svijeta. […]

  5. […] obzirom na prethodne promjene Facebook algoritma, doseg (reach) objava, odnosno broj ljudi koji je vide je sve manji i manji. Jednostavno je, […]

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *



Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!

Prijavi se na naš newsletter

 

 
Upiši svoju email adresu.