Koliko košta Facebook oglašavanje?

Naslovnica / Koliko košta Facebook oglašavanje?

  1. Nemanja Krecelj napisao:

    Odličan tekst, neke ljude upravo zanima ovo, jer nemaju predstavu koliko košta cijena klika. Pa će im biti odlična smjernica, da znaju na koji način mogu da planiraju budžet.

    Ne znam kakvo vam je iskustvo vezano za oglašavanje na globalnom tržištu, da li i u HR bude određen broj “krađe” klikova od strane Facebook-a?
    Mislim da je to normalno sasvim, i Google i Facebook imaju to, svi kradu klikove svojim botovima. Ljudi se uplaše toga. Mislim da zbog toga, bar iz mog iskustva kada je u pitanju globalno tržište, ne isplati se plaćati oglase direktno na FB Page, dosta je bolje raditi boostovanje postova, a ako je problem mali broj lajkova na stranici, po meni je bolja opcija za $20 kupiti 10.000 lažnih lajkera da stranica ima neki autoritet a sav ostali budžet koristiti za boostovanje postova, ako je sadržaj zanimljiv lajkovi su iz mog iskustva zagarantovani.

    • Nemanja Maricic napisao:

      Hmm..

      Jedino sto mozes dobiti kupovinom lajkova je social proof..

      To je ono kada vidis da nesto ima puno lajkova (da drugi rade nešto) i ti onda
      u glavi razmisljas “ako ima puno lajkova sigurno je vrijedno i valja”

      Drugo sto mozes dobiti je ubijanje page engagementa,
      arapska slova po stranici ili mrtve profile, koji ne da ne vrijede nista
      nego ti srozavaju vrijednost ostalih fanova..

      Pod vrijednost mislim na prosjecnu vrijednost fana koji je tu da
      kupi nesto, odnosno potrosi novac na tvoj servis ili proizvod

      Na kraju krajeva, fanovi nikom ne trebaju da bi bili fanovi,
      nego da bi ih petvorili u kupce usluge ili proizvoda..

      U svakom drugom slucaju gubimo vrijeme sa Facebookom, fanovima itd itd..

      Kada znamo za sta koristimo Facebook onda ce nam
      biti jasno sta treba da radimo a sta ne..

      BTW..
      Sjajni clanci na akcija.com.hr

      Keep it rocking

    • dario napisao:

      pozdrav ,vidim da ste tu objavili da za 20 dolara je moguce kupiti lajkove ,pa me zanima kako tocno i na koji nacin

      • Ilija Brajković napisao:

        Putem Facebook oglašavanja. Mi druge metode ne poznajemo i ne priznajemo.

      • GORDN napisao:

        Šta vam vrijedi veliki broj fanova, jer kako god okreneš morate platiti da bi ste došli do sviju njih. Nekada je to bilo moguće. Danas više ne. Naime ako imate 50.000 fanova, prirodnim putem će te doći do njih par tisuća. Da bi ste dobacili do ostalih, morate platiti. Jer Facebok je napravio opciju da u biti morate 2 puta lajkati stranicu da bi ste dobijali postove, tj. imate izbor kako da primate postove. S toga veliki broj fanova nije više dio dobre priče, jer klijenti uvijek i samo uvijek od sveg toga očekuju DOBIT I ZARADU, pa sve ostalo. Inače sve pohvale za Akciju.

  2. Ilija Brajković napisao:

    Mi nikada ne bi radili i nećemo raditi kupovinu fanova. Naša iskustva na globalnom tržištu su dosta različita od klijenta do klijenta, ali generalno je dosta teže doći do pravog fana.

    • Nemanja Krecelj napisao:

      Upravo zbog toga i kažem, da je teško doći do pravih fanova na globalnom tržištu, zato je po meni, bar za moje lične projekte, kad se radi o klijentu bez njegove dozvole ne bih nikada kupovao lažne fanove, ali igraju bitnu ulogu za nove brendove i nove sajtove lažni fanovi. Pogledaj samo to na način da dođeš na neki sajt i vidiš da ima 10 lajkera na stranici i 10.000 reakcija će biit drugačija. Upravo o tom modelu govorim, ti lažni fanovi daju autoritet sajtu, kad obični korisnici dolaze na njega, mislim da se itekako isplate za 20ak dolara +-.

      • Ilija Brajković napisao:

        Lažni fanovi nisu kupci.
        Lažni fanovi su bitni “zvijezdama” koje se žele pokazati kao veće nego što jesu, ali naši klijenti to ne trebaju.

  3. David napisao:

    Svako ulaganje se radi zbog povrata. Ovo je dobrodošla informacija za steći dojam kako to otprilike ide, ali se postavlja pitanje koji je minimalni ulog da bi se moglo smatrati pokušajem i na koji način doći do povrata investicije. Jasno mi je da je nemoguće dati konkretne savjete o potpuno otvorenom slučaju, ali barem obrazložiti o kojim varijablama to ovisi i tko je premali da bi mu se uopće isplatilo ući u tu priču.

    • Ilija Brajković napisao:

      Davide pozdrav,

      mi ne radimo kampanje ispod 1.000,00kn mjesečno budžeta.
      Što se tiče povrata investicije, svaki klijent ima svoj način kako mjeriti povrat. Netko mjeri broj upita, netko mjeri broj novih klijenata, netko mjeri broj gostiju u restoranu… Pročitajte dva naša case studyja o Facebook oglašavanju http://akcija.com.hr/case-study/#foglasi .

  4. Amer napisao:

    Preporuka za ljepši social share plugin “Shareaholic”

    Lp

  5. […] sve besplatno? Facebook oglašavanje je, u Hrvatskoj, još poprilično jeftino (pročitajte članak Koliko košta Facebook oglašavanje?) i s takvim oglašavanjem se mogu postići odlični rezultati (pogledajte dva primjera). Facebook […]

  6. Lana napisao:

    Pozdrav!
    Slažem se da kupovina fanova nije rješenje i da je uvijek bolje uložiti više truda i vremena za krajnji rezultat koji želimo (uzmimo to u ovom slučaju broj fanova stranice). Možda djeluje nemotivirajuće iz početka, ali osobno vjerujem kako na dulji rok to doista funkcionira.
    Možda moj primjer neće biti najlegitimniji, ali proteklih sam mjeseci analizirala svoj Twitter profil&Twitter profil firme te Facebook stranicu firme, i primjetila kako je jako važan dizaj – točno pogoditi u žicu, imati oko za ugodno i predstaviti brand, a naročito objave. Ukoliko je objava tekstualno pravilna, zna privući pažnju, priča o nečemu aktualnom, pogađa u žicu, stimulira, postavlja upit, bilo što čime imate osjećaj da se obraća direktno VAMA, da je zainteresirana za vas i daje vam pažnju, sav trud imat će željeni efekt!. Naravno, dosta je teško razjasniti logiku toga, ali očito ipak funkcionira.

    Da se malo osvrnem na marketing, brand menadžment u ovom kontekstvu i sl. – kvalitetom se dobiva kvaliteta i neovisno o naporima konkurencije, ako se doista razumije posao i srž problema i željeni rezultati će se pokazati. U ovom slučaju: ne kupuj lajkove (jer i njih netko može provjeriti), budi dosljedan kvaliteti i bit ćeš zapažen (word of mouth marketing) i svi ostali napori koji se sad već temelje na oglašavanju itd.

    Bi li se složili?

  7. Mateo napisao:

    Ja promoviram isključivo affiliate proizvode na FBu preko Promoted Story i sa par trikova dobijem cijenu od 0,005$ po kliku u SADu! :)….u HR testirano ista metode i cijena bude oko0,002$ tako da ako neko ima super konvertirajuću stranicu u HR ima još uvijek OGROMNOG potencijala na FBu! ..a o novom CTRu trenutno da ne govorimo jer je smešno vidit 10-25% PROSJEK :D

  8. Andrija napisao:

    Jel postoji neki tip zarade direktno na facebook-u kao Google Ad Sence?

  9. Ivana Bajto napisao:

    Bok Andrija,
    za sada Facebook ne nudi mogućnost zarade kao Google AdSense.
    Pozdrav! :)

  10. Marko napisao:

    Pozdrav svima!
    Naime imam jedno pitanje i nikako nemogu skuziti o cemu se radi,stoga bih Vas sve molio sto brzi odgovor. Jedan ,,poznanik” mi je rekao kako ima fb stranicu sa cca 200tinjak clanova te da dnevno od facebooka dobiva 10 dolara. Objasnio mi j kako moram ici na ono promoviraj svoju str itd.. Ja koliko sam skuzio ja njima moram platit za to sto oni promoviraju moju stranicu ili ne??!! I rekao je da od 95-375 likeova na stranici tj ,,fanova stranice” mora imati stranica da bi dnevno dobivao 10 dolara? dali je to istina ili ne molim vas odgovor u sto kracem roku, Hvala unaprijed

    • Ilija Brajković napisao:

      Marko, Facebook vam ne plaća ništa, nego vi morate platiti Facebooku ukoliko želite promovirati stranicu.

  11. Mirjana napisao:

    Molim vas za pomoć…
    Vidjela sam ”billing report” za facebook ”like”-ove jednog mog klijenta, pa me zanima kako možemo dobiti račun za tu istu uslugu, može li ga se negdje isprintati? hvala

    • Ana napisao:

      Pozdrav Mirjana, račun za Facebook oglašavanje se može dobiti. Otiđite u oglasno sučelje, zatim u “Billing”. Tu vam se nalaze svi računi koje vam Facebook izdaje, a možete mijenjati i neke postavke. Nadamo se da vam je odgovor pomogao. :)

      Pozdrav!

  12. Moze li mi iko pomoci oko odgovora zasto ne mogu platiti fb reklamu.Naime,promovisala sam komentar stranice,ono povecaj vidljivost i odabrala 1$ za jedan dan,odabrala sam paypal kao metod placanja.Fb nije skidao s racuna odmah a onda je bilo dana kad na r napisao:

    Moze li mi iko pomoci oko odgovora zasto ne mogu platiti fb reklamu.Naime,promovisala sam komentar stranice,ono povecaj vidljivost i odabrala 1$ za jedan dan,odabrala sam paypal kao metod placanja.Fb nije skidao s racuna odmah a onda je bilo dana kad na racunu nisam imala 7,47$ koje trebam platiti za oglasavnje,pa sam dopunila racun pokusala platiti ali bezuspjesno.Odabrala sam drugi metod placanje preko kartice ali opet nista,tako da su mi sad blokirali reklame dok ne platim.Interesuje me sta trebam uciniti da im mogu izvrsiti uplatu?

    • Ana napisao:

      Pozdrav,

      iz vašeg objašnjenja ne možemo donijeti konkretan zaključak, ali svakako bi bilo dobro da za početak unutar oglasnog sučelja pod “Billing” provjerite postavke za vrijeme naplaćivanja koje vam je postavljeno i zadana potrošnja nakon koje Facebook naplaćuje s vašeg računa.

  13. Rina napisao:

    Znači, lajkovi se kupuju po određenoj cifri za Facebook oglašavanje…hvala :)

  14. banega napisao:

    Pozdrav, mene zanima nešto u vezi fb stranice, kako da promovišem stranicu da mi na početnoj stranici na fb izbacuje ono “sponsored” da bi sakupio fanova,ne mogu skontat to nikako

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *



Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!

Prijavi se na naš newsletter

 

 
Upiši svoju email adresu.