Facebook je uveo novi Timeline za poslovne profile. Ok, to je već stara vijest, ali što je s promjenama koje su nas dočekale? Na što administratori moraju obratiti pozornost prilikom prilagođavanja svojih stranica za Timeline? S obzirom da je rok za prebacivanje na Timeline 30. ožujka, ostalo je još dovoljno vremena za sve da prilagode svoje fan stranice, a u ovom članku donosimo pregled najvažnijih stvari na koje je potrebno obratiti pozornost.
Nema više tabova!
Nema više „starih“ tabova i tabova dobrodošlice na kojima smo korisnike navodili na lajkanje fan pagea. Nakon što otvorite novu Facebook stranicu možete vidjeti veliku COVER sliku (851×315 px) i profilnu sliku (125x125px, 150×150 ili 180×180 – sve zavisi o veličini ekrana). Prostor s lijeve strane između profilne slike i „kraja“ cover slike iznosi 23px dok je duljina od vrha profilne slike 239px.
Vjerojatno ste pomislili kako ćete baš na cover photo postaviti poziv na lajkanje stranice, nekakvu aktualnu ponudu, oglas ili nešto slično. To nije moguće jer je Facebook postavio pravila po tom pitanju.
Vaša COVER slika ne može sadržavati:
- Cijene ili informacije za kupnju, kao „40% popusta“ ili „Downloadajte ovo sa naše stranice“
- Kontakt informacije kao što je web adresa, e-mail ili bilo kakve druge informacije koje bi se trebale nalaziti unutar „About“ sekcije
- Poziv na Like, Share ili bilo koju drugu Facebook funkcionalnost
- Poziv na aktivnosti kao što je „Možeš to dobiti sada“ ili „Pozovi prijatelje“
- Ne smijete poticati korisnike da uploadaju/dijele vašu cover sliku na njihov timeline
Novi cover bi trebao predstavljati vaš posao (javnu osobu…), a uz malo kreativnosti možete privući nove korisnike. Bitno je da se pridržavate pravila koja je Facebook uveo jer imaju smisla. Osobno očekujem kreativna rješenja koja će nas sve oduševljavati. Neka vaš cover predstavlja vašu Facebook stranicu.
Sve cover slike su javne tako da ih može vidjeti bilo tko ako dođe na stranicu. Kao što vidite, ispod profilne slike se nalazi više informacija o vama. Super opcija s kojom se još više možete približiti ciljanoj zajednici i reći nešto više o sebi.
Tabovi su sada ustvari aplikacije koje se nalaze u istom redu kao i slike, događaji, bilješke i sve ostale custom aplikacije.
Što se tiče aplikacija, nalaze se u boxovima koji su veličine 111×74 px, a možemo imati 4 boxa u redu. Drugi red boxova otvaramo klikom na strelicu s desne strane (prikazano je na slici). Kao što vidite, više ne možete postaviti da korisnik može vidjeti samo stranicu dobrodošlice prije nego što lajka fan page, ali zasigurno imate mogućnosti organizirati nagradne igre, postavljati raznorazne aplikacije. Aplikacije možete raspoređivati, brisati i editirati klikom na olovku – Pencil icon.
Osim što trebate poštivati Facebook pravila o organiziranju nagradnih igara zasigurno imate i prostor za postavljanje Facebook aplikacija u znatno većem formatu nego do sada.
Star stories, Pin posts, Add milestones, Messages
Klikom na zvjezdicu Star stories vaš post se proširi preko cijelog timelinea. Super stvar ako želite istaknuti određeni post. Također, ukoliko želite odznačiti taj post kao važan opet morate kliknuti na zvjezdicu.
Ukoliko želite da određeni post bude na vrhu timelinea potrebno je doći na taj post, kliknuti na „olovku“ te zatim na „Pin to top“ . Taj post će ostati na vrhu 7 dana a nakon toga se „vraća“ na datum postavljanja.
Želite istaknuti poseban događaj na vašoj stranici? Jednostavno kliknete na Milestone koji se nalazi na vrhu vašeg timelina. Tu možete unijeti ime, lokaciju, datum, opisati što se dogodilo i dodati sliku vezanu za taj događaj/posebni trenutak za vaš brend.
Posebno nas veseli opcija Messages putem koje ćete moći direktno komunicirati s fanovima. Naime, svaki korisnik vam ima mogućnost poslati privatnu poruku ukoliko ne „sakrijete“ tu mogućnost koju imate kao administrator. Važno je napomenuti da vi ne možete pokrenuti direktnu konverzaciju; ta opcija je moguća isključivo korisniku.
Nadam se da sam vam u ovom postu koliko-toliko približio novi Facebook Timeline. Jeste li se već prebacili ili još čekate? Sviđa li vam se nova akcijska cover slika?
echo adrotate_group(6);Zatražite ponudu
Newsletter
Kategorije
- akcija (31)
- community management (19)
- content marketing (19)
- development (7)
- digitalni marketing (8)
- društveni mediji (25)
- edukacija (16)
- facebook (47)
- foursquare (1)
- instagram (4)
- linkedin (5)
- marketing automatizacija (1)
- pinterest (1)
- twitter (10)
- vijesti (4)
Taman se navikli na stara pravila a nova nam već zakucala na vrata :-)
Iako se slažem da trebamo poštovat pravila FB-a… osobno mislim da su ovoga puta pretjerali …da se ne smije stavit wwww…. :-(
Inače je dobar članak,…bravo Petre ;)
A eto nekako ćemo se priviknuti na sve te promjene. :) Hvala za pohvale, trudimo se. :)
[…] poruka fanovima, fotogalerija…. Nekada su se nalazile u tabovima, a danas su smještene na timelineu ispod cover slike. Stranice dobrodošlice više nisu podržane, ali se korisnike može dovesti na […]
[…] Moram naglasiti i kako osim korisničke (koju smo već odabrali i postavili kroz prvi članak) morate postaviti i Naslovnu fotografiju. Gdje se nalazi opcija Dodaj Naslovnu sliku pogledajte na slici ispod. Nećemo se zadržavati na tome što smijete, a što ne staviti na Naslovnu sliku jer je o tome već pisao Petar u članku Facebook Timeline: koje promjene su nas dočekale? […]
[…] Moram naglasiti i kako osim korisničke (koju smo već odabrali i postavili kroz prvi članak) morate postaviti i Naslovnu fotografiju. Gdje se nalazi opcija Dodaj Naslovnu sliku pogledajte na slici ispod. Nećemo se zadržavati na tome što smijete, a što ne staviti na Naslovnu sliku jer je o tome već pisao Petar u članku Facebook Timeline: koje promjene su nas dočekale? […]
[…] na vašoj stranici, vašu aplikaciju ćete postaviti u prvi red aplikacija koji se nalazi ispod cover slike. Ikonu ćete prilagoditi vizualima aplikacije i napisati naziv koji će privući […]
[…] dio predstavljanja klijentu je i vaša cover slika, kod koje postoje određena pravila. Cover slika ne smije uključivati cijenu ili informacije o kupnji, kontakt informacije, […]
[…] preko 1.600.000 profila u Hrvatskoj. Otvorite Facebook stranicu, unesite sve potrebne informacije i kreirajte cover i profilnu sliku. Nakon toga pokrenite Facebook oglase i izgradite zajednicu s kojom ćete komunicirati. […]
[…] adjustments to your page, you should put your app in the first row of applications, under the cover photo. Also, you should adjust the icon to the app visuals, and write a fan appealing […]
[…] svaku se promjenu treba naviknuti. Korisnici su se bunili i protiv novog Facebook Timelinea, a sada više nitko ne žali za starim, nitko ga se ni ne sjeća. Vrijeme će pokazati tko je bio u […]
Zašto milestone na FB-u ne prihvaća datume, odnosno zašto ne nudi kliznu traku za godine? Da li je moguća pogreška u prijašenjm ukucavanju nekih godina, pri samom otvaranju stranice? Unaprijed hvala!
Ovako napamet nažalost nećemo moći pomoći, morate nam konkretno poslati screenshot problema.