Facebook oglasi
Facebook oglasi su, uz community management i Facebook aplikacije, treći segment marketinga na ovoj društvenoj mreži. U prilog Facebook oglašavanju zasigurno ide broj Facebook korisnika koji prelazi 1.100.000 u svijetu (1.600.000 u Hrvatskoj), preciznost targetiranja interesa korisnika, demografski pokazatelji, cijena…
Oglašavanje na Facebooku vam omogućava precizno targetiranje ciljane skupine. Možemo targetirati korisnike prema interesima, dobi, lokaciji, obrazovanju, radnom mjestu… Oglase plaćate samo kada netko klikne na njih, što vam omogućava maksimalno iskorištavanje resursa i budžeta.
Pristup projektu
- Analiziramo vaše ciljeve i predlažemo vam budžet
- Kreiramo oglase prema postavljenim ciljevima
- Upravljamo kampanjom i optimiziramo oglase
- Na kraju kampanje, dostavljamo vam rezultate
Komentari na naš pristup
echo adrotate_group(16);
Do nedavno nisam koristio nikakav oblik oglašavanja, ali kao što naša ordinacija prati moderne trendove i koristi najsuvremenije stomatološke uređaje, odlučio sam pratiti i trend oglašavanja na Facebooku. Nakon samo nekoliko mjeseci odluka se pokazala više nego ispravnom jer sam uočio porast broja pacijenata od čak 30%, a osim toga svakodnevno primam na desetke upita za uslugama koje nudim. Jako sam zadovoljan rezultatima i planiram nastaviti s oglašavanjem na Facebooku kao jedinim načinom oglašavanja za ordinaciju koju vodim.
dr. Ante Perković