Social CRM – društvene mreže kao kanal upravljanja kupcima

Naslovnica / Social CRM – društvene mreže kao kanal upravljanja kupcima

  1. Sasa Jovanovic napisao:

    Manje vise ovde je sve lepo receno osim da u tradicionalnom CRM kupac nije u sredistu desavanja. Takodje je opis “guranja klijenta kroz levak” netso sta odavno pripada tradicionalnom marketingu i nije odlika savremenog pristuap CRM koji se bazira na marketigu odnosa a ne na transakcionom marketingu.

  2. […] prošlom članku Social CRM – društvene mreže kao kanal upravljanja kupcima smo dali uvod u Social CRM. Kako smo napisali, Social CRM je samo nadogradnja klasičnog CRM-a, […]

  3. […] prošlom članku Social CRM – društvene mreže kao kanal upravljanja kupcima smo dali uvod u Social CRM. Kako smo napisali, Social CRM je samo nadogradnja klasičnog CRM-a, […]

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *



Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!

Prijavi se na naš newsletter

 

 
Upiši svoju email adresu.