6 predviđanja za social 2014. godinu

Naslovnica / 6 predviđanja za social 2014. godinu

  1. Ivica Kartelo napisao:

    Ogroman rast reklamiranja na Twitteru tekstom i slikom i videom, sto je vec pocelo krajem 2013., pa svi oni koji ove godine uloze u taj kanal imat ce puno vecu korist od onih koji ce ulagati u taj kanal kasnijih godina.
    Daljnji rast video blogova, labuđi pjev grupnih prodaja koje smo do sad imali, i pravi bum novih oblika ne eksplicitno grupnih prodaja, koje ce ukljuciti kupone po marketima, spojiti se s Cinestarom i ostalim kino lancima, spojiti se s TV i radio = prelijevanje internet marketinga iz svog korita na druge medije, prvenstveno i zato sto ce ti drugi mediji drasticno spustiti cijene marketinga bez granica.
    Pratit ce se turizam raznih grupa, kao na primjer navijaca, pa skijasa, a sve ce vise biti ponuda i za strane turiste koji dolaze ovo ljeto.
    Jedina kocnica su marketari koji bi se nosili s tim bumom inovacija, koji bi stvarali te inovacije. To su svakako danas najtrazeniji ljudi ikad u povijesti naše civilizacije.
    Da, i ono najvaznije, ti ljudi ce morati nastaviti nacin financiranja koji su zapoceli gruponi, a to je da se naplate od ostvarenih prihoda. Jedino na taj nacin oni mogu pokrenuti novi ciklus rasta svih industrija.
    Jer svi radimo spinove, pokusaje s prototipovima, i sto trziste prihvati to financiramo dobivenim novcem od trzista. Dio svakog spina treba biti i marketar.

  2. Ivana Bajto napisao:

    Ivica, hvala na ovom opširnom osvrtu koji je čak i izvan naših predviđanja. Sigurni smo da će zanimljivi trendovi biti neizostavan element u nadolazećoj godini, a mi ih znatiželjno iščekujemo. :)

  3. Dejan Vujanić napisao:

    Reč “Facebook” se ne pojavljuje u tekstu ni jednom :)

  4. Ivana Bajto napisao:

    Dejane, pojavljuje se samo je “skriven” pod nazivom “društvene mreže”. ;)

  5. […] rast broja korisnika Google Plus mreže i značajna integracija iste društvene mreže s Google tražilicom, podigli su važnost Google+ […]

  6. […] No. 5 – Šest predviđanja za social 2014. godinu. […]

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *



Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!

Prijavi se na naš newsletter

 

Upiši svoju email adresu.