Zašto Facebook nije i nikada neće biti Google?

Naslovnica / Zašto Facebook nije i nikada neće biti Google?

  1. mvarga napisao:

    Mix, cilj, mjerenje => remix, cilj, mjerenje => itd u beskonačnost. Tek nakon toga može se znati koji je kanal za nekoga najbolji.
    Uskoro spremam objavu jednog testa pa će biti zanimljivo….

  2. Damir napisao:

    Uh, i ja primam upite za “optimalan media-plan”. To je vjera kao otprilike u sveti gral, ili si svjestan da ne postoji, ili si cijeli život u beznadnoj potrazi.

    Imam ponešto drukčiji rakurs na ovu temu, i zbog toga se nisam odvažio pisati članak.

    Prvo, digital u ozbiljnim kampanjama i na razvijenim tržištima čini 15 do 30% adspenda. Od toga, najveći dio otpada na display koji se ovdje ne spominje.

    Drugo, usporedba kupljenih fejsbukaša i nepostojećih NL pretplatnika nije baš ispravna. Trebalo bi računati trošak akvizicije po kanalu kroz LTV korisnika, ili makar po atribuciji last-click konverzije ako ne ide drukčije.

    Izbor kanala ovidi o jako puno faktora, a daleko bolji rezultati su kad se rade simultano. A ne svaki pojefinačno: ili Google SEM, ili Facebook. To ne smije bit ni dilema.

    I naravno, to je tek akvizicija tj. to su više ili manje kvalificirani leadovi. Rezultati dolaze kasnije, i to samo ako je cijela putanja od landinga do kraja funnela isto tako testirana i mijenjana, po istoj metodi kako Varga kaže za akviziciju :)

  3. […] službena verzija je da je svaki od tih kanala oglašavanja bolji u različitim situacijama i potrebama oglašivačke kampanje i samog klijenta. Neslužbena verzija je da tim ADWORDS4LIFE […]

  4. […] ćemo vam pokazati koja su  područja u kojima se može iskoristiti te kako ju ukomponirati u digitalni marketing, a dotad, bez grižnje savjesti uživajte u […]

  5. […] 5. Zašto Facebook nije i nikada neće biti Google? […]

  6. Nikolina napisao:

    Ja sam za vas saznala preko Marketing Meetupa i glasnog Ilije. Eto, i to vam je još jedan kanal oglašavanja :-)

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Nužna polja su označena s *



Akcija je postala Kontra!

Zašto smo se odlučili na promjenu imena pročitajte u našem blog postu.

Svi novi sadržaji i savjeti se nalaze na našem novom webu http://www.kontra.agency

Subscribe!

Prijavi se na naš newsletter

 

 
Upiši svoju email adresu.